تأسیس دفتر نمایندگی فوجیتسو در مسکو

تأسیس دفتر نمایندگی فوجیتسو در مسکو
زمان مطالعه: 2 دقیقه

زیرمجموعه شرکت فوجیتسو در اروپا که با نام Fujitsu General فعالیت می کند، به تازگی دفتر نمایندگی خود را در مسکو تأسیس کرده است . این دفتر با نام Moscow Representative Office  شناخته شده و در زمینه پژوهش، جمع آوری اطلاعات مربوط به بازاریابی و پشتیبانی فروش توزیع کنندگان محلی و مشتریان در روسیه و کشورهای همسایه آن به فعالیت خواهد پرداخت. Moscow Representative Office  از تاریخ اول ژانویه 2013 به صورت کامل فعالیت خود را آغاز کرده است. 

 

 
 اقتصاد روسیه با اتکا بر منابع زیر زمینی چون گاز ، زغال سنگ و نفت به رشد خود ادامه می دهد. این منطقه از لحاظ اقتصادی با دیگر مناطق اروپا قابل مقایسه بوده و طبق پیش بینی IMF ، رشد اقتصادی این کشور به لطف عضویت در سازمان تجارت جهانی در سال های آتی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
 
 با اینکه روسیه از آب و هوای سردسیری برخوردار است اما در بسیاری از روزهای تابستان دمای هوا در اغلب مناطق این کشور از سی درجه سانتیگراد هم فراتر می رود. تقاضای جهانی برای Air Conditioner ها در سال 2011 نسبت به سال 2006 ، 128 درصد افزایش نشان می دهد. از سوی دیگر ، نرخ رشد روسیه در همین زمان به دلیل رشد اقتصادی و افزایش شهری شدن  به بیش از 253 درصد می رسد و این کشور به یکی از بزرگترین بازارهای اروپا بدل شده است. به نظر می رسد در آینده هم این تقاضا باز هم افزایش داشته باشد.
 
 Fujitsu General از سال 1993 از طریق توزیع کنندگان محلی به فروش Air Conditioner در روسیه مشغول است و حال با تأسیس دفتر نمایندگی مسکو می خواهد تا از طریق جمع آوری اطلاعات و بازاریابی محلی مقدار فروش را در این کشور و کشورهای همسایه آن را افزایش دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.