بهترین اپلیکیشن امنیتی اندروید در 2013

بهترین اپلیکیشن امنیتی اندروید در 2013
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چندین شرکت، برای مقابله با روند حمله بدافزارها، اپلیکیشن های امنیتی برای اندروید پیشنهاد داده اند که برای مقابله با گم شدن و دزدی هم مفید است. بهترین و پر استفاده ترین اپلیکشن های امنیتی اندروید برای مقایسه ویژگی ها، سطح حفاظت و عیب یابی بررسی شده است. دو اپلیکیشن در صدر رده بندی قرار گرفته است که یکی رایگان و دیگری جایزه است.
 آواست (Avast) که به خاطر آنتی ویروس ها و مجموعه های امنیتی رایگانش شناخته شده است، راه حل امنیتی برای اندروید فراهم کرده است. اپلیکیشن امنیت آواست با ویژگی های خلّاقانه اش یک اپلیکیشن کاملا رایگان است. این ویژگی ها شامل امکان تنظیماتی  می شود که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه شما به یک شماره دیگر تماس گرفته خواهد شد. این ویژگی آواست را در رتبه بالای اپلیکیشن های امنیتی قرار می دهد.
   

  

 
  اپلیکیشن بعدی، آنتی ویروس AVG می باشد که یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن های امنیتی اندروید است. این شرکت مفتخر است که عملکرد ضد سرقت و امکان قفل شدن از راه دور را به صورت رایگان ارائه می کند. همچنین قفل اپلیکیشن و بک آپ اپلیکیشن که هر دو منحصر به AVG هستند به کاربران این امکان را می دهند که اپلیکیشن های خود را با اطمینان حفظ کنند و در صورت نیاز به reset کردن دستگاه، آنها ر به آسانی re-install کنند.
   

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.