بررسی تبلت Fujitsu Stylistic R726 توسط ZDNet

بررسی تبلت Fujitsu Stylistic R726  توسط ZDNet
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وبسايت نحليلي ZDNET در بررسي كه از تبلت Fujitsu Stylistic R726 داشته است نوشته است: فوجيتسو با تكيه بر تجربه طولاني كه در ارائه محصولات خاص بيزينس دارد اين بار يك تبلت –لپ تاپ هيبريدي ساخته است كه نه تنها از لحاظ قيمتي به صرفه تر است بلكه از نظر يك مدير IT نيز مديريت دستگاه هاي سيار را سامان مي بخشد. اين شركت جزو معدود شركت هاي سازنده كامپيوتر است كه سيستم هايش راچه در ژاپن و چه درمورد Stylistic R726، در آلمان خود مي سازد و امنيت، مديريت و خدمات آنها را تامين مي كند. دستگاه مورد بررسي داراي پردازنده Core i7 بوده و2111 پوند قيمت دارد.
 اين دستگاه 12.5 اينچي است، شاسي منيزيمي-آلومينيومي 830 گرمي دارد و ابعاد آن 319*201*9.5 ميلي متر است. صفحه نمايش آن PLS و فول اچ دي است و صفحه لمسي آن از لمس ده انگشت به طور همزمان پشتيباني مي كند. يك كيك استند در پشت تبلت وجود دارد كه در وضعيت جمع تا 90 درجه و در وضعيت تايپ تا 45 درجه خم مي شود.
 اغلب تبلت هاي هيبريدي از سيستم دانگلي USB براي اضافه كردن پورت ها استفاده مي كنند ولي فوجيتسو از كردل براي اضافه كردن پورت هاي HDMI، پورت صفحه نمايش، VGA، دو پورت USB، اترنت RJ45 و پورت هاي صوتي كومبو و دكمه پاور و قفل استفاده مي كند. كيبورد جزيره اي اين دستگاه خود 340 گرم وزن دارد كه به صورت مغناطيسي به تبلت متصل مي شود. وجه تمايز Stylistic R726 از ساير تبلت هاي هيبريدي رقيب در سهولت دسترسي به داخل دستگاه است كه با چهار پيج كوچك در زير پنل پشتي و دو پيچ ريزتر در كناره ها امكان پذير است. 

 Fujitsu Stylistic R726

 
 پردازنده دستگاه مورد بررسي ما Intel Core i7-6600U 2.6GHz , 3.4GHz است و اين دستگاه با  پردازنده هاي core i3 , 5 نيز عرضه شده است. گرافيك Stylistic R726  اينتل HD Graphic 520 و حافظه آن 512 گيگابايت است. اتصال اين تبلت با واي فاي دوباندي 802، بلوتوث 4.1 و LTE و همچنين NFC مي باشد.
 فوجيتسو مدعي است كه عمر باتري 4سلولي، ليتيومي-پليمري اين تبلت 9 ساعت و 52 دقيقه است و چنانچه كيبورد به آن متصل شود يك ساعت كمتر شارژ خواهد داست. ما با روشنايي 25% صفحه و كار كم  و روشنايي 100% صفحه و كار زياد امتحان كرديم و به ترتيب  تا 9 ساعت و 57 دقيقه و 1 ساعت و 46 دقيقه داراي شارژ باتري بود.
 Stylistic R726  فوجيتسو يك تبلت هيبريدي آلماني است كه با طراحي خاص بيزينسي ، پشتيباني از LTE و خدمات خوبي كه دارد نظر يك مدير IT را جلب مي كند.

 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.