از Lenovo Y70 Touch بیشتر بدانیم

از Lenovo Y70 Touch بیشتر بدانیم
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر چه می توان گفت که لنوو هنوز هم در عرصه ی سیستم های بازی به نسبت تازه وارد است، اما ثابت کرده که در ارائه ی لپ تاپ بازی مبتدی دانش کافی را دارد. Lenovo Y70 Touch از ظاهر و سبک جذابی مانند Lenovo Y50 Touch برخوردار است و در مقایسه با لپ تاپ های بازی مبتدی همچون Acer Aspire V15 Nitro، صفحه نمایش بزرگتری دارد. این لپ تاپ 17 اینچی به لحاظ ظاهری بسیار چشمگیر به نظر می رسد. به عنوان یک لپ تاپ بازی، به نسبت باریک است، ابعاد 1.02×16.64×11.44 اینچی دارد و وزن آن 7.5 پوند می باشد. Y70 مشکی با ترکیبی از رنگ قرمز می باشد و در آن از آلومینیوم هاشورخورده ی نازک ساخته شده است. 

 

 صفحه نمایش این دستگاه، 17.3 اینچ با رزولوشن 1920×1080 و لمس 10 انگشتی می باشد. گزینه ی لمسی در سیستم های بازی پیشنهادی نادر است اما با این وجود در این محصول به کار رفته است، کار با ویندوز 8.1 نیز با صفحه لمسی بسیار راحت تر و جذاب تر می باشد. کیفیت تصویر، درخشندگی و رنگ آن خوب است. صدا نیز با وجود اسپیکرهای JBL و subwooferهای داخلی و تقویت کننده ی نرم افزاری Dolby کیفیت خوبی دارد. در کیبورد آن از همان طراحی AccuType موجود در Lenovo Y50 Touch استفاده شده و پس زمینه ای نیز با رنگ قرمز دارد. با وجود ابعاد بزرگتر این سیستم 17 اینچی، هنوز هم هیچ فضایی بین کلیدهای استاندارد و پد اعداد نیست و به جای آن، فضای خالی زیادی در اطراف کیبورد ایجاد شده است.  

 

 
 در کناره های این لپ تاپ خروجی و پورت های مختلفی قرار دارند. در سمت چپ دو پورت USB 3.0، پورت HDMI و یک پورت Gigabit Ethernet قرار دارند. در سمت راست یک پورت USB 2.0،کارت خوان SD، جک هدست و خروجی S/PDIF برای صدای اطراف جای گرفته اند.
   


 
 

 
 این لپ تاپ همچنین Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث 4.0 دارد. لنوو این سیستم را با SSHD به همراه هارددرایو 5400rpm یک ترابایتی مجهز کرده است. Y70 قدرت خود را از پردازشگر Intel Core i7-4710HQ دو و نیم گیگاهرتزی، CPU چهار هسته ای به همراه 16 گیگابایت رم می گیرد. با وجود گرافیک مجزای Nvidia GeForce GTX 860M و 4 گیکابایت حافظه ی تصویری، شاهد اجرای بسیار خوب و روان بازی های معروف در این دستگاه خواهیم بود. مدت شارژ Y70 در تست های صورت گرفته، 3 ساعت و 58 دقیقه برآورد شده است.  

 
 
 
 
 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.