کدام یک از محصولات دل را خریداری کنیم؟ Latitude یا Precision؟

کدام یک از محصولات دل را خریداری کنیم؟ Latitude یا Precision؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت دل همواره در سالیان اخیر ترکیب بسیار متنوعی از لپ تاپ های حوزه کسب و کار و خانگی را ارائه کرده است. این موضوع باعث شده است تا کاربران هر بخش با توجه به بودجه و اولولیت های خود، لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایند. 

 لپ تاپ دل مدل precision

 
 شرکت دل لپ تاپ های خود را با اسامی تجاری و سری های مختلف تولید می کند. در این گزارش سعی داریم تا شما را با انواع لپ تاپ های این شرکت بزرگ آشنا نماییم:
   

     

  • Latitude: نام تجاری لتیتود شرکت دل، برای بسیاری از لپ تاپ های حوزه کسب و کار در مدل های کوچک و بزرگ برگزیده شده است.
  •  

  • Precision: خط تولید ایستگاه های کاری (workstation) شرکت دل، شامل لپ تاپ هایی است که برای حرفه ای ها و یا مهندسان بخش صنعتی طراحی می شوند. این دسته از محصولات از پردازنده های گرافیکی پیشرفته NVIDIA Quadro استفاده می کنند و کاربران به راحتی می توانند خلاقیت های خود را در این دسته از لپ تاپ ها پیاده سازی کنند.
  •  

  • سری های 3000، 5000 و 7000:  لپ تاپ های Precision و Latitude سری 3000 از قیمت و مشخصات نسبتا پایینی برخوردار شده اند در حالیکه سری 5000 مربوط به سری میانی و سری 7000 این محصولات مربوط به لپ تاپ های گران تر همراه با مشخصات رده بالایی است.
  •  

 با توجه به سه دسته بندی بالا، در اینجا به طور خلاصه به معرفی بهترین لپ تاپ های تولید شده این شرکت از لحاظ قدرت، طراحی، وزن و نوع کاربری می پردازیم.  

 لپ تاپ دل مدل 7280

 
 لپ تاپ Dell Latitude 7280، دستگاهی با یک هدف کلی:
 بهترین ترکیب از قابلیت حمل، عملکرد و کاربری یک صفحه نمایش لمسی، باعث شده تا لپ تاپ Dell Latitude 7280 به یک لپ تاپ همه کاره تبدیل گردد. این لپ تاپ 12.5 اینچی با قیمت پایه 1029 دلار تولید می شود و ویژگی های بارزی همچون صفحه نمایش لمسی با رزولوشن بالا، صفحه کلید روان، وزن سبک 2.8 پوندی و باتری با طول عمر بیش از 12 ساعت را با خود به همراه دارد.
  

 لپ تاپ دل مدل 5520

 
 قدرتمندترین لپ تاپ
 اگر بودجه برای شما زیاد مهم نیست و خواستار خرید یک لپ تاپ قدرتمند با ویژگی های منحصر به فرد هستید، لپ تاپ های سری 7000 Precision شرکت دل بهترین انتخاب به حساب می آیند. دو لپ تاپ 15 اینچی Precision 5520 و 17 اینچی Precision 7720 بارزترین لپ تاپ های این بخش محسوب می شوند که به نمایشگرهای 4K، پردازنده های نسل هفتم Xeon شرکت اینتل و پیشرفته ترین گرافیک های Nvidia Quadro مجهز شده اند. این دو محصول برای ویراستاران، مهندسان و طراحان نرم افزارهای 3D و گرافیکی طراحی شده اند. با این حال، این لپ تاپ ها سبک نیستند و قیمت بالایی دارند.

   

لپ تاپ دل مدل لتیتود 7275

 
 قابل حمل ترین لپ تاپ های Latitude
 تعدادی از لپ تاپ های شرکت دل دارای وزنی حدود 1.3 کیلوگرم یا کمتر می باشند و بیشتر برای افرادی مناسب هستند که به موضوع حمل و نقل اهمیت ویژه ای می دهند. از جمله این لپ تاپ ها می توان به  Dell Latitude 7280 (1.26 کیلوگرم)، Latitudes 5280 (1.35 کیلوگرم) و Latitude 7480 (1.35 کیلوگرم) اشاره کرد.
 
 برترین لپ تاپ های هیبریدی Latitude
 شرکت دل لپ تاپ های هیبریدی سری Latitude خود را در چهار کلاس همراه با قیمت های گوناگون تولید می کند. لپ تاپ Latitude 3379 با قیمت حدودی 679 دلار و لپ تاپ Latitude 7275 با قیمت 1062 دلار به عنوان ارزان ترین و گران ترین لپ تاپ های این بخش معرفی شده اند. دستگاهLatitude 5285  یکی دیگر از محصولات هیبریدی سری لتیتود می باشد که دارای یک صفحه نمایش روشن، عملکرد خوب و طراحی جذاب است اما دارای طول عمر متوسطی در باتری است و با یکبار شارژ، فقط 5 ساعت و 49 دقیقه روشن می ماند. لپ تاپLatitude 5289  نیز یکی دیگر از این محصولات هیبریدی شرکت دل محسوب می شود که تنها 1.3 کیلوگرم وزن دارد. نکته جالب این لپ تاپ طول عمر باتری آن است که به مدت 17 ساعت دستگاه را روشن نگه می دارد.
  

 لپ تاپ دل سری 3000

 
 مناسب ترین لپ تاپ از نظر قیمت
 برای داشتن بهترین ترکیب از قیمت و عملکرد، شرکت دل توصیه می کند تا کاربران محصولات 5480 Latitude و Latitude 5280 را خریداری نمایند. زمانی که شما این دو لپ تاپ را با مشخصات پردازنده  Corei5، 8 گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش HD، و یک هارد حالت جامد (SSD) با ظرفیت 256 گیگابایت تهیه می کنید، به ترتیب باید حدود 1180 و 1250 دلار پرداخت نمایید.

   

طراحی لپ تاپ دل

 
 بهترین طراحی
 بدون شک باید لپ تاپ Precision 5520 را به عنوان جذاب ترین لپ تاپ حوزه کسب و کار شرکت دل در نوع طراحی به حساب آورد. طراحی شاسی بدنه این لپ تاپ 15 اینچی، همانند لپ تاپ XPS 15 انجام شده است. این بدان معناست که 5520 از یک درب لوکس آلومینیومی و بدنه فیبر کربن بهره می برد و تنها 44. اینچ ضخامت و 4.4 پوند وزن دارد.

 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.