نشست خبری شرکت بهین تکنولوژی با موضوع معرفی Lenovo M700z

نشست خبری شرکت بهین تکنولوژی با موضوع معرفی Lenovo M700z
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نشست خبری شرکت بهین تکنولوژی با موضوع معرفی محصول M700z  از سری آل این وان های شرکت لنوو در تاریخ سوم خرداد سال جاری در محل شرکت بهین تکنولوژی برگزار شد . محوریت این نشست معرفی ویژگی ها و مشخصه های این محصول در مقایسه با سایر رقبا بود. 

 تولید داخلی AIO

 
 
 این نشست با حضور خبرنگارانی از روزنامه ها و خبرگزاری های آنلاین و نشریات کثیرالانتشار از قبیل : روزنامه  آسیا ، سایت لایفوتک ، روزنامه فناوران ، روزنامه تعادل ، کلیک جام جم ، هفته نامه عصر ارتباط،روزنامه کسب و کار،خبرگزاری فارس ، خبرگزاری مهر ، سایت زومیت ، سایت آی تی رسان ، سایت دیجیاتو ، سایت فارنت ، و ماهنامه سخت افزار  برگزار گردید .
 در ابتدای این نشست از Lenovo M700z رونمایی شد و سپس مهندسین شرکت به معرفی کامل این محصول پرداختند.
  

 تولید آل این وان یونیوو

  
 پس از معرفی این محصول، جناب آقای توسلی مدیریت مجموعه به این موضوع اشاره داشتند که محصول M700z به صورت انحصاری توسط شرکت بهین تکنولوژی وارد شده و با یک سال گارانتی طلایی بهین از اواسط خرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد.
 نکته حائر اهمیتی که جناب مهندس توسلی بر آن تاکید داشتند تست ها و آزمایشات نظامی تحت عنوانMIL-SPEC-810g  (تست مخصوص خانواده Think  ها از برند لنوو) بود. ایشان خاطر نشان کرد محصولات این خانواده که شامل ThinkPad , ThinkCenter , ThinkVision ,…  می باشند از سایر رقبای خود مقاوم تر و طول عمر و کیفیت بالاتری را دارا هستند . تست های نظامی که این محصولات میگذرانند شامل :
 دما، فشار، گرد و غبار، رطوبت و ارتعاش میباشند که فیلم هایی نیز در این رابطه در جلسه به نمایش درآمد.
  

 آل این وان لنوو مدل M700z

 
 همچنین جناب مهندس توسلی از رقبای موجود در بازار و حضور تنها  سه برند دارای all in on   تحت برند های Lenovo   و Asus و MSI نام بردند و اعلام داشتند که کمپانی لنوو همیشه پیشرو و خلاق بوده است و با تاکید بر کیفیت بالای تینک ها (که در قدیم برای کمپانی IBM   بوده و سپس توسط شرکت لنوو خریداری شده اند) بیان کردند  که  آل این وان های شرکت  لنوو در این شاخه قوی و پر قدرت ظاهر شده است.
   

نشست خبری بهین تکنولوژی

 
 در ادامه در پاسخ به سوالی تحت عنوان میزان تقاضای مورد انتظار این محصول، جناب آقای توسلی این گونه پاسخ دادند که مدل قبلی آل این وان  با مدل E63z که آن هم در انحصار شرکت بوده است  تجربه تقاضای بسیار خوبی را داشته و مدل M700z میتواند جایگزین خوبی برای این محصول در بازار باشد .
   

صنایع بهین

 
 در انتهای جلسه خبرنگاران در رابطه با کارخانه جدید شرکت (صنایع بهین) ، تحت برند Univo  از جناب مهندس توسلی سوالاتی را پرسیدند که ایشان با بیان اینکه این مطلب باید در نشست آتی و افتتاحیه کارخانه به تفصیل صحبت شود ، توضیحاتی کوتاه در رابطه با این کارخانه از قبیل:  اهداف ، چشم اندازها ، کالاهای تولیدی و میزان اشتغال زایی آن پرداختند.  


 تولید آل این وان یونیوو

    

  

از مشخصه های بارز  این محصول که در جلسه نیز به آن پرداخته شد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
 
  

     

  1. صفحه مانیتور 20 اینچی       20” (508 mm) HD+ (1600X900) TFT color, wide viewing angle  178 Degree, LED backlite, 250 nits, AntiGlare
  2.  

  3. پردازنده قابل تعویض از سریهای قدرتمند اینتل   Celeron G3900T , PentiumG4400T, i3- 6100T, i5-6400T , i5-6500T, i5-6600T,i7-6700T
  4.  

  5. دارای استند مخصوص  جهت استفاده  کاربر در تغییر زاویه و جهت مانیتور , رعایت استاندارد ارگونومی بمنظور قرار گرفتن دید کاربر در راستای مانیتور
  6.  

  7. پشتیبانی از VESA mount جهت نصب آل این وان بر روی دیوار
  8.  

  9. رنگ بدنه مشکی مات مناسب برای محیط های کاری
  10.  

  11. دارای  DVD burner , SATA 1.5Gb/s, 9.5mm high
  12.  

  13. گرافیک  Intel HD graphic 510/530 , Direct X 12, External Monitor Support via display port  max resolution 4096X2304
  14.  

  15. دارای پورت Serial  و پورتهای Four USB 2.0, Ethernet ( RJ-45) , Dislplay port , Two USB 3.0( one is always on and fast charge), Wireless, Bluetooth 4.0, 4.1 , 9 in one card reader
  16.  

  17. دارای کی بورد و ماوس Lenovo
  18.  

  19. بدنه نازک و طراحی زیبا و قدرت فوق العاده
  20.  

 
  

  


 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.