مینی سرور Atrust با ابعادی شبیه به تین کلاینت

مینی سرور Atrust با ابعادی شبیه به تین کلاینت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
مینی سرور Atrust در ابعاد تین کلاینت

سرور s101 با صدای کم اولین سروری است که محیطی آرام برای ارتقای سطح بیزینس شما فراهم می آورد. این سرور به پردازنده چهار هسته ای Xeon E3-1265LV2 یا پردازنده دو هسته ای Intel Core i3-3220T مجهز است و تا ۱۶ گیگابایت ECC حافظه، دو رم ۲.۵ اینچی SATA 3 و سیستم عامل هایی مانند ویندوز سرور، ویندوز مالتی پوینت سرور و RedHat Enterprise Linux، SUSE Linux Enterprise Server، Userful Multiplatform، Xenserver و DVI-in-a-Box  را پشتیبانی می کند که همه اینها عملکرد بالایی در یک طراحی ظریف ایجاد می کنند.

سرور Atrust

مدیر فروش Atrust می گوید این محصول یک تین کلاینت نیست بلکه یک سرور است. او ادامه می دهد که از آنجایی که ظاهر این سرور بسیار کوچک و ظریف است بسیاری از مشتریان فکر می کنند این یکی از تین کلاینت های ماست. این سرور با وجود ابعاد بسیار کوچک که این نیز خود یک ابتکار است عملکرد خیره کننده ای دارد.
سیستم کاملی با تنها ۲ کیلوگرم وزن و ابعاد ۷۰x196x188 میلیمتری برای هر محیط کاری با هر اندازه ای مناسب است. چند کاربر به طور همزمان می توانند به اطلاعات و منابع دسترسی پیدا کنند. این سرور برای خانه و شرکت های کوچک و متوسط با امکان کاربری ۲۰ کاربر طراحی شده است. در زیر یک بار دیگر مشخصات این محصول را مرور می کنیم.
  • Processor:
    Quad-core Xeon processor E3-1265LV2 2.50GHz
    Dual-core Core processor i3-3220T 2.80GHz
  • Chipset:
    Intel C216
  • Memory module:
    Up to 16GB (2 DIMMs) : 4GB/8GB unbuffered ECC DDR3
  • Storage:
    ۲ x 2.5” SATA 3 HDD
  • I/O ports:
    Front :
    ۲ x USB 2.0
    Rear : ۲ x USB 3.0, 2 x USB 2.0, 1 x RJ-45, 1 x DVI-I, 1 x DisplayPort, 1 x Audio In, 1 x Audio Out, 1 x DC IN
  • Options:
    TPM (Trusted Platform Module), M.2 module (support SSD)

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.