معرفی لپ تاپ ‏های جدید لنوو با طراحی و رنگ‏های ویژه

معرفی لپ تاپ ‏های جدید لنوو با طراحی و رنگ‏های ویژه
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت لنوو از جدیدترین لپ تاپ‏ های سری IdeaPad، سری گیمینگ و  هیبریدی (دو منظوره) خود رونمایی کرد. این لپ‏تاپ‏ ها که قرار است در ماه ژوئن در دسترس کاربران قرار گیرد، به ترتیب 720S و 320S (سری آیدیاپد)، Y920 (سری گیمینگ) و  Flex 5 (سری هیبریدی) نام دارند. نکته جالبی که در رونمایی از این چهار محصول به چشم می‏خورد، رنگ های متنوع و شادی است که لنوو در طراحی آنها به کار گرفته است؛ تنوع رنگی که پیش از این لنوو کمتر در تولید محصولات لپ تاپی خود به کار گرفته است.  
   

لپ تاپ های جدید لنوو

 
 
 به عنوان مثال گفته می‏شود لپ تاپ 320 IdeaPad در رنگ‏های متنوع بنفش، قرمز، سفید، نقره‏ای، آبی و مشکی تولید می‏شوند. قیمت پایه این لپ تاپ در سایز 15 اینچی از 440 دلار آغاز می‏گردد در حالیکه مدل 17 اینچی آن از 490 دلار قیمت گذاری می‏شود.  این لپ‏تاپ قادر است از نسل هفتم پردازنده‏های Core i7 اینتل نیز پشتیبانی کند و قابلیت ارتقای هارد ذخیره سازی تا 2 ترابایت و رم 16 گیگابایتی را نیز داراست.
 در میان چهار لپ‏تاپ معرفی شده، بالاترین قیمت به دستگاه 14 اینچی 720S تعلق دارد. این لپ‏تاپ با قیمت بالای 970 دلار ارزش گذاری شده و به راحتی می‏تواند از نسل هفتم پردازنده‏های Core i7 اینتل، 512 گیگابایت حافظه ذخیره‏سازی، 16 گیگابایت رم و یک صفحه نمایش باکیفیت فول اچ دی پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که حرف S در اینجا مخفف کلمه Slim است که اشاره به باریک بودن این دستگاه دارد. این لپ‏تاپ قرار است در دو رنگ طلایی و نقره‏ای تولید شود. همچنین طراحی صفحه کلید آن سادگی خاصی دارد و به نظر می‏رسد تایپ کردن با آن بسیار لذت بخش خواهد بود.
 یکی دیگر از لپ تاپ‏های جدید لنوو، به سری گیمینگ این شرکت تعلق دارد. این لپ‏تاپ که در خط تولید Legion قرار می‏گیرد Y920 نام دارد.
  

 لپ تاپ های رنگی لنوو

 
 این دستگاه از یک صفحه نمایش 17 اینچی با کیفیت فول اچ دی (1920 در 1080) برخوردار شده است. همچنین از دیگر مشخصات این لپ‏تاپ قدرتمند می‏توان به کارت گرافیک Nvidia GTX 1070 GPU، 16 گیگابایت حافظه رم، فضای ذخیره‏سازی 512 گیگابایتی، نسل هفتم پردازنده‏های Core i7 اینتل و یک صفحه کلید مکانیکی با نور RGB اشاره کرد. این لپ تاپ گیمینگ قرار است با قیمت پایه 670 دلار در بازار به فروش برسد.
 در نهایت آخرین لپ تاپ جدید لنوو در سری لپ‏تاپ های سبک و دو منظوره این شرکت تولید می‏شود. این لپ‏تاپ که Flex 5 نام دارد، با قیمت 719 دلار شروع می‏شود و همانند سایر دستگاه‏های جدید معرفی شده به نسل هفتم پردازنده اینتل مجهز شده است. از مشخصات بارز آن می‏توان به پردازنده Core i7، فضای ذخیره‏ سازی 512 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت Ultra HD IPS آن اشاره کرد که توانایی پشتیبانی از قلم دیجیتالی را نیز دارا می‏باشد.
 همانطور که در بالا ذکر گردید تمامی این چهار دستگاه به جدیدترین پردازنده‏ های شرکت اینتل موسوم به کبی لیک مجهز شده‏ اند. اما به نظر می‏رسد با معرفی نسل هشتم پردازنده‏های اینتل موسوم به “کافی لیک”، محصولات جدید شرکت لنوو در سال 2018 با این پردزانده تولید شوند.

 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.