معرفی لپ تاپ های ورک استیشن لنوو سری ThinkPad P

معرفی لپ تاپ های ورک استیشن لنوو سری ThinkPad P
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کمپانی لنوو چند مدل لپ تاپ جدید از سری ThinkPad P را تولید کرده تا به زودی با ورود آنها به بازارهای جهانی، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. برند لنوو که از سال ها قبل با تولید لپ تاپ های قدرتمند و با کیفیت ThinkPad در نسل های مختلف به شهرت فراوانی در این حوزه دست یافته، اکنون مدل های جدید این خانواده را شامل نسل سوم ThinkPad P15، ThinkPad P17، ThinkPad P1 و سری جدید ThinkPad P15v آماده ورود به بازار دارد.

بهینه سازی طراحی ظاهری و به کارگیری سخت افزار جدید از جمله ویژگی های کلیدی لپ تاپ های جدید لنوو در خانواده ThinkPad P به شمار می رود. به این ترتیب می توان گفت که لنوو قدم بسیار بزرگی برای ارتقا سطح کیفی و عملکرد محصولات خود برداشته تا میزان استقبال و رضایت مندی کاربران را افزایش دهد. در کنار این مدل ها، لنوو از نسل جدید لپ تاپ های ThinkPad X1 Extreme نیز پرده برداری کرده که به دلیل ویژگی های ظاهری آنها از جمله بدنه باریک و بسیار با کیفیت با دارا بودن طرح فیبر کربن، یکی از پر طرفداران ترین نوت بوک های این کمپانی در سال های اخیر به شمار می رود.

سرعت بخشیدن به عملیات رندرینگ، دریافت نرخ فریم بالا در بازی ها و پشتیبانی بهتر از واقعیت مجازی به عنوان مهم ترین قابلیت های سری ThinkPad X1 Extreme به شمار می روند. لپ تاپ های سری ThinkPad P در نسل جدید برای ارائه بالاترین عملکرد بهینه سازی شده اند و با این وجود در بالاترین سطح لودینگ، حداکثر 32 دسی بل از فن دستگاه به گوش خواهد رسید که در سطح بسیار مناسبی ارزیابی می شود.

معرفی لپ تاپ های ورک استیشن لنوو سری ThinkPad P

مجموعه خنک کننده این خانواده پر جمعیت به خوبی عمل کرده و نیاز چندانی به استفاده از یک فن پر سر و صدا با سرعت چرخش بالا وجود ندارد. به این ترتیب لنوو مشکل بزرگ دمای بالا و کار کردن سیستم خنک کننده در شرایط سخت را در محصولات سری ThinkPad P برطرف ساخته است. نوت بوک های ThinkPad P15 و ThinkPad P17 به تجهیز به فن جدید که 13 درصد جریان هوای بیشتر تولید می کند و همچنین یک هیت سینک با 30 درصد ابعاد بزرگتر نسبت به نسل گذشته، شرایط بی نظیری را برای خنک سازی سخت افزار قدرتمند خود فراهم می سازند.

کاربران در بخش کارت گرافیک می توانند چند انتخاب میان خانواده NVIDIA RTX و NVIDIA Quadro در اختیار داشته و با توجه به نوع کاربرد خود شامل رندرینگ و گیمینگ و همچنین سطح بودجه خود، یک کارت گرافیک متناسب را انتخاب کنند. با توجه به افزایش توان مصرفی در کارت گرافیک های جدید که به دلیل افزایش قدرت آنها و عدم ارتقا در بخش لیتوگرافی صورت گرفته، لنوو شارژر های 80 واتی نسل گذشته را با مدل 90 واتی و شارژر 90 واتی نسل پیشین را با مدل جدید 110 واتی تعویض کرده است.

لپ تاپ های ThinkPad P15 و ThinkPad P17 در بالاترین کانفیگ خود به باتری 94 وات ساعتی، حداکثر 4 ترابایت فضای ذخیره سازی و 128 گیگابایت حافظه رم DDR4  به همراه صفحه نمایش UHD Dolby Vision HDR مجهز خواهند شد. مدل ThinkPad P15 با قیمت پایه 1979 دلار و مدل ThinkPad P17 نیز با قیمت 2119 دلار از ابتدای ماه جولای روانه بازارهای جهانی خواهند شد.

معرفی لپ تاپ های ورک استیشن لنوو سری ThinkPad P

نسل سوم لپ تاپ های ThinkPad P1 به عنوان سبک ترین و باریک ترین نوت بوک های ورک استیشن کمپانی لنوو مورد بهینه سازی قرار گرفته و با تجهیز به سخت افزار جدید از جمله صفحه نمایش UHD LCD با شدت روشنایی 300nit از ماه جولای با قیمت پایه 2019 دلار به بازار عرضه خواهند شد. نسل سوم لپ تاپ های ThinkPad X1 Extreme در بالاترین کانفیگ خود به پردازنده مرکزی Core i9 نسل دهم اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GeForce 1650Ti مجهز شده است.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول قادر به ارائه شدت روشنایی 600nit خواهد بود که در سطح بسیار خوبی ارزیابی می شود. در بخش شبکه ارتباطی نیز فناوری بی سیم WiFi 6 و گزینه جانبی CAT16 LTE-A در دسترس کاربران قرار دارد. نسل سوم لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Extreme با قیمت 1749 دلار از ماه جولای به بازار های جهانی عرضه خواهد شد. در انتها نیز لپ تاپ ThinkPad P15v به عنوان عضو جدید خانواده ThinkPad P لنوو توسط این کمپانی معرفی شده که سخت افزار آن شامل پردازنده های نسل دهم سری H اینتل، کارت گرافیک NVIDIA Quadro P620 و صفحه نمایش 15 اینچی با شدت روشنایی 600nits می شود. این لپ تاپ در مدل پایه با قیمت 1349 دلار از ماه جولای به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.