معرفی لپ‌تاپ گیمینگ جدید دل با یک باتری فوق‌العاده

معرفی لپ‌تاپ گیمینگ جدید دل با یک باتری فوق‌العاده
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت دل نسخه جدید از لپ‌تاپ‌های سری Inspiron Gaming خود را منتشر کرده است که از فناوری‌های نوین صفحه نمایش 4K و یک باتری فوق‌العاده برخوردار شده است.
 لپ‌تاپ جدید گیمینگInspiron 15 7000  به پردازنده‌های چهار هسته‌ای کبی‌لیک اینتل (تا Core i7-7700HQ با افزایش تا 3.8 گیگاهرتز) مجهز شده است، اما دارای یک کارت گرافیکی قدرتمند GeForce GTX 1060 است که با 6 گیگابایت حافظه تصویری در نوع خود بی‌نظیر است. قدرت گرافیکی این دستگاه نسبت به مدل قبلی که با کارت گرافیکی GTX 1050 Ti پیکربندی شده بود، از قدرت بیشتری برخوردار شده و در اجرای برنامه‌های سنگین و بازی‌های گرافیکی سطح عملکرد بالاتری را داراست.

   

گیمینگ لپ تاپ Dell Max-Q

 
 شرکت دل این لپ‌تاپ را به گونه‌ای طراحی کرده است که شما می‌توانید حافظه رم سیستم آن را تا 32 گیگابایت بارگذاری نمایید. همچنین برای ذخیره‌سازی شما می‌توانید از یک حافظه 512 گیگابایتی از نوع PCIe NVMe SSD یا یک پیکربندی درایو دوگانه شامل 256 گیگابایت حافظه SSD از نوع M.2  همراه با یک هارد دیسک 1 ترابایتی استفاده نمایید.
 این دستگاه را می‌توان با یک صفحه نمایش لمسی IPS با رزولوشن Full HD خریداری کرد و یا هزینه بیشتری پرداخت کرده و از یک نمایشگر فوق‌العاده 4K بهره مند شد.
 اما جالب‌ترین نکته در ساخت این لپ‌تاپ، باتری منحصر به فردی است که دل در این دستگاه به کار گرفته است. حتی با پیکربندی بالا از جمله استفاده از سریع‌ترین سی‌پی‌یو، پردازنده گرافیکی و صفحه نمایش 4K، عمر باتری این دستگاه به 7 ساعت ارتقاء یافته است و به خوبی تمامی مراحل آزمون Mobile Mark 2014 را نیز پشت سر گذاشته است.

   

لپ تاپ گیمینگ دل

 
 
 این مدل جدید گیمینگ Inspiron 15 7000، از یک ترفند جدید حالت شارژ سریع بهره می‌برد و به راحتی می تواند 80 درصد باتری را در عرض یک ساعت شارژ نماید.
 از دیگر فناوری‌های به کار رفته در این لپ‌تاپ می‌توان به استفاده از یک پورت USB Type-C همراه با سه پورت اتصالUSB-3.1  و وای‌فای x2 WLAN 802.11ac2 اشاره کرد. همچنین سیستم خنک‌کننده جدید و استفاده از یک جفت بلندگوی صوتی در جلوی دستگاه همراه با فناوری Waves MaxxAudio Pro از دیگر مزایای آن به حساب می‌آیند.
 سایر ویژگی‌های برجسته این لپ‌تاپ شامل یک صفحه کلید مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و مایعجات همراه با تنظیم نور پس زمینه، حسگر اثر انگشت و دکمه پاور برای ورود امن به سیستم از طریق Windows Hello است.
 مقامات دل در بیانیه‌ای اعلام داشتند که لپ‌تاپ گیمینگ Dell Inspiron 15 7000 در تاریخ 12 سپتامبر در ایالات متحده همراه با تنظیمات صفحه نمایش HD Full با قیمت پایه 999 دلار و صفحه نمایش 4K با قیمت پایه 1449 دلار به فروش خواهد رسید.

 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.