معرفی جدیدترین مانیتور گیمینگ دل

معرفی جدیدترین مانیتور گیمینگ دل
زمان مطالعه: 3 دقیقه


 شرکت دل از جدیدترین مانیتور خود با نام Dell S2417DG رونمایی کرد. این مانیتور 24 اینچی مخصوص کاربرانی طراحی شده است که به دنبال انجام بازی های گرافیکی بر روی یک صفحه نمایش با کیفیت هستند.
 

 مانیتور گیمینگ

 
 
 وضوح تصویر در مانیتورهای مخصوص بازی، یکی از مهمترین اصولی است که شرکت های سازنده باید به آن توجه کنند. شرکت دل به خوبی با این موضوع آشنایی دارد و در تولید صفحه نمایش های با کیفیت جزء برترین شرکت های سازنده در جهان محسوب می شود.
 زمانی که شما این مانیتور 24 اینچی را روشن می کنید، با تراکم پیکسلی 1440 و کیفیت QHD مواجه می شوید که نسبت به مانیتورهای 24 اینچی در بازار بسیار نادر است. بزرگترین فرق این مانیتور با نسل های قبلی خود، در نرخ همگام سازی تصویر است. نسل های قبلی قادر بودند تا تصاویر را با نرخ ۱۴۴ هرتز به نمایش بگذارند اما S2417DG این عدد را به میزان 165 هرتز افزایش داده است.
 نسبت کنتراست تصویر نمایشگر این دستگاه برابر با هزار به یک بوده و حداکثر میزان روشنایی 350 نیت را ارائه می دهد. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به پنل TN و سرعت پاسخ دهی یک میلی ثانیه ای پیکسل ها اشاره کرد و می‌توانید تا زاویه 160 تا 170 درجه تصاویر را با کیفیت مناسب تماشا کنید.

   

مانیتور گیمینگ دل
  

 طراحی S2417DG همانند مانیتور های اخیر دل در دو سال گذشته انجام گرفته است، اما پیشرفت های قابل توجهی در طراحی کلی وجود دارند که به آنها اشاره می کنیم.
 قاب این مانیتور نازک طراحی شده و به خوبی با صفحه نمایش تراز گردیده است. پانل های کنترل با دقت و ظرافت بسیار زیادی در زیر قاب به کار گرفته شده اند. همچنین دسترسی به پورت های USB نسبت به دستگاه های قبلی کمی ساده تر شده اند.
 با توجه به حاشیه کم این دستگاه، می توان چندین مانیتور S2417DG را کنار یکدیگر قرار داده به تصویری عریض تری نیز دست یافت.
 منوهای تنظیمات این دستگاه از داخل طراحی شده است. دکمه های منو در زیر لبه جلوی مانیتور پنهان شده اند و با کوچکترین لمس دست، اسلاید مورد نظر شما را به نمایش در می آورند. برخی از طرح های رنگی از پیش تعیین شده برای انواع خاصی از بازی ها در این دستگاه وجود دارند و شما می توانید به راحتی سطوح RGB را تنظیم نمایید، اما با این کار برخی از ویژگی های مهم مانند رنگ، اشباع و سایر تنظیمات پیشرفته را از دست خواهید داد.

   

مانیتور مخصوص بازی رایانه ای

 
  مانیتور S2417DG شرکت دل از فناوری G-Sync انویدیا بهره می برد و قادر است لرزش صفحه و محوشدگی تصاویر متحرک سریع را به حداقل برساند.
 پایه نگه دارنده این محصول به گونه ای طراحی شده است که کاربر می تواند آن را به راحتی تنظیم و مدت زمان طولانی از آن استفاده کند؛ به خصوص در هنگام بازی کردن که معمولا کاربران با خستگی در ناحیه گردن مواجه می شوند. همچنین به جهت کاهش فلش زدن در این نمایشگر، میزان خستگی چشم کاربر به میزان بسیار زیادی کاهش یافته است.
 لازم به ذکر است S2417DG از یک ورودی کابل HDMI 1.4، چهار ورودی USB 3.0 و یک جک ورودی هدفون 3.5 میلیمتری نیز بهره می برد.
 اگر به دنبال مانیتوری با تراکم پیکسل بالا همراه با پشتیبانی از G-Sync و قیمت مناسب هستید، S2417DG بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود. در حال حاضر قیمت مانیتور دل مذکور بر پایه 569 دلار (بدون محاسبه ارزش افزوده) در وب سایت های آنلاین به فروش می رسد.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.