مجهز شدن لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad T570 به حافظه فوق سریع Optane

مجهز شدن لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad T570  به حافظه فوق سریع Optane
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از سوی شرکت لنوو، مقامات این شرکت قصد دارند در جدیدترین لپ تاپ های  سری ThinkPad، از جدیدترین نسل حافظه های پر سرعت شرکت اینتل استفاده نمایند.
 شرکت لنوو قصد دارد در جدیدترین  سری دستگاه های تینک پد خود که با نام لپ تاپ  ThinkPad T570شناخته می شود، از کلاس جدید حافظه و ذخیره سازی Optane اینتل استفاده کند. گفته می شود حافظه Optane به طور قابل توجهی سریع تر از SSD و DRAM های امروزی است.
 

 لپ تاپ لنوو مدل تینک پد T570 پورت

 
 
 نسل جدید حافظه های ذخیره سازیOptane  که به تازگی از سوی شرکت اینتل معرفی شده است، نسل جدید از حافظه‌های SSD است که سرعتی حدود ۱۰ برابر حافظه‌های فعلی را دارند. حافظه Optane قابلیت کپی کردن یک فایل 25 گیگابایتی را کمتر از 15 ثانیه و با سرعت فوق العاده 2 گیگابایت فراهم می کند. بر همین اساس شرکت لنوو مدعی است که لپ تاپ T570 اولین لپ تاپی خواهد بود که توانایی پشتیبانی از Optane را داراست.
 در روزهای گذشته، لپ تاپ لنوو مدل T570 سروصداهای زیاد دیگری نیز به پا کرده است. این لپ تاپ پیشرفته قرار است با یک صفحه نمایش لمسی 4K، کارت گرافیک گسسته Nvidia's GeForce 940MX و 32 گیگابایت رم داخلی پیکربندی شود. این لپ تاپ کاربران حرفه ای تجاری را هدف قرار داده است اما می تواند به عنوان یک ماشین رویایی برای علاقه مندان دیگر نیز مورد استفاده واقع شود.

   

لپ تاپ لنوو مدل تینک پد T570 صفحه نمایش
 
  

 این لپ تاپ 15.6 اینچی که از آخرین نسل پردازنده های اینتل (نسل هفتم) به نام  Kaby Lakeاستفاده می کند.  قرار است با قیمت پایه 909 دلار در ماه مارس در دسترس کاربران قرار گیرد.
 پیش از این شرکت اینتل اعلام کرده بود این سری جدید از حافظه‌های SSD تا پایان سال جاری تنها برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها عرضه خواهد شد، اما به نظر می رسد شرکت لنوو اولین شرکتی خواهد که این فناوری پیشرفته را در لپ تاپ های خود به کار خواهد گرفت.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.