مانیتور ایرانی یونیوو 24700 سفید روی حرفه ای و جذاب

مانیتور ایرانی یونیوو 24700 سفید روی حرفه ای و جذاب
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مانیتور های یونیوو یکی از محصولات پر طرفدار و حرفه ای شرکت بهین تکنولوژی به شمار می رود که در دو مدل 22 و 24 اینچی تولید می شوند. مانیتور یونیوو 24700 با بهره گیری از پنل ساخت کمپانی صاحب نام BOE و در رنگ بندی متفاوت اما جذاب سفید طراحی و تولید شده است. یک صفحه نمایش زیبا که در سه زاویه به صورت بدون فریم طراحی شده تا ابعاد آن به مراتب بزرگتر از محصولات هم رده خود جلوه کند.

مانیتور ایرانی یونیوو 24700 سفید روی حرفه ای و جذاب

وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل به کاربران تضمین می دهد که بالاترین وضوح تصویر مناسب برای کاربران خانگی و اداری توسط مانیتور یونیوو 24700 ارائه می شود. نرخ به روز رسانی آن نیز 60 هرتز بوده که نرخ مرسومی در میان سایر محصولات موجود در بازار به شمار می رود. انتقال تصویر از کامپیوتر شخصی، کنسول بازی یا مینی‌پی‌سی به مانیتور یونیوو 24700 با بهره گیری از یک پورت VGA و یک پورت HDMI انجام می شود. با توجه به رنگ سفید براق موسوم به سفید پیانویی بدنه، شرکت بهین تکنولوژی با در نظر گرفتن کابل سفید رنگ، توجه ویژه خود به تمامی جزئیات را به اثبات رسانده است.

مانیتور ایرانی یونیوو 24700 سفید روی حرفه ای و جذاب

در سال های اخیر بسیاری از کاربران تمایل خود نسبت به خریداری یک مجموعه کامل از قطعات کامپیوتر به رنگ سفید را نشان داده اند، اما محصولاتی با این رنگ و از همه مهم تر کیفیت ساخت و قیمت مناسب در بازار موجود نبود. این مورد به خصوص در بخش مانیتور بیشتر نمایان بوده و جای خالی یک مانیتور 24 اینچی حرفه ای در رنگ بندی زیبای سفید براق احساس می شد. اکنون با عرضه مانیتور یونیوو 24700 با رنگ سفید براق بدنه و سه زاویه بدون فریم روی پنل به همراه امکانات و قیمت مناسب، خریداری یک مانیتور با رنگ سفید به واقعیت تبدیل شده است.

مانیتور ایرانی یونیوو 24700 سفید روی حرفه ای و جذاب

کلید های مربوط به تنظیمات OSD مانیتور شامل کلید روشن و خاموش، کلید جستجوی خودکار منبع تصویر، کلیدهای چپ و راست و در نهایت منو به صورت لمسی و در سمت راست پنل قرار گرفته اند. به این ترتیب کارکردن با کلید های OSD بسیار ساده بوده و دستورات خود را برای تنظیمات بهینه مانیتور 24700 به صورت لمسی و در سریع ترین زمان ممکن منتقل خواهید کرد. مانیتور یونیوو 24700 با توجه به رنگ بندی و مشخصات خود گزینه ای مناسب برای مصارف مختلف از جمله سازمانی، تجاری و خانگی به شمار می رود.


خرید مانیتور ایرانی یونیوو

برای کسب  اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  مانند مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و زیرو کلاینت از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با شماره 88177895 و 88500045 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.