لپ تاپ A555 فوجیتسو ، لپ تاپی ارزان همراه با قابلیت های بی نظیر

لپ تاپ A555 فوجیتسو ، لپ تاپی ارزان همراه با قابلیت های بی نظیر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نیازسنجی در هنگام خرید و فروش یک لپ تاپ، مهمترین موضوعی است که کاربران و فروشندگان لپ تاپ باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. انتخاب یک لپ‌تاپ به نوع کارکرد شما از این محصول بستگی دارد. گاهی اوقات ممکن است نیاز واقعی شما از آن، پخش موسیقی و فیلم، انجام امور روزانه، مرور اینترنت و کار کردن با نرم افزارهای سبکی مانند آفیس باشد.

در این صورت یک لپ تاپ خوش قیمت و با کیفیت برای شما کافی به نظر می رسد. اما در صورتی که از بازی و نرم افزارهای سنگین استفاده می‌کنید، باید از لپ‌تاپی استفاده نمایید که دارای کارت گرافیک مجزا بوده و پردازنده آن در اجرای اینگونه نرم افزارها کم نیاورد. در نتیجه محصول انتخابی شما از قیمت بالاتری برخوردار خواهد شد.

لپ تاپ مقرون به صرفه

بسیاری از شرکت هایی که لپ تاپ های ارزان قیمت تولید می‌کنند، سهم قابل توجهی از بازار این محصول را به خودشان اختصاص می‌دهند. این موضوع آنقدر مهم است که حتی اگر غول‌های تولید کننده نوت‌بوک، دستگاه‌های ارزان قیمت و مقرون به مصرفه تولید نکنند ممکن است در آینده با ضررهای مالی هنگفتی مواجه شوند و حتی تا مرز ورشکستگی پیش بروند.
تقریبا بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولید‌کننده مانند فوجیتسو، علاوه بر تولید لپ‌تاپ‌های گران قیمت و لوکس خود، لپ تاپ‌هایی با قیمت بسیار مناسب تولید می‌کند که از کیفیت بسیار خوبی نیز بهره مند شده‌اند. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که شرکت بزرگ فوجیتسو به خوبی به نظر کاربران خود احترام گذاشته و با نیازسنجی درست از آنها، لپ تاپ‌های خود را در رده‌های مختلف قیمتی تولید می‌کند.
لپ تاپ Fujitsu Lifebook A555 یکی از همین محصولات پرطرفدار و خوش قیمت بازار محسوب می‌شود که با وجود کیفیت ساخت بدنه و شاسی مستحکم خود، دارای مشخصات سخت افزاری مناسبی بوده و با قیمت بسیار مناسبی نیز به فروش می‌رسد.

 لپ تاپ A555 نسل جدیدتر A514

لپ تاپ A555 نسل جدیدتر A514 به حساب می‌آید که با وجود شکل ظاهری مشابه، از نسل جدیدتر پردازنده‌های اینتل در ساخت بهره‌مند شده است. این لپ تاپ که با دو مشخصه پردازنده Core i3 و Corei5 به فروش می‌رسد، از قیمت بسیار مناسبی نیز در میان رقبا برخوردار شده است. از میان محصولات رقیب این دستگاه می‌توان به لپ‌تاپ های Dell Latitude E3550، Lenovo G50-70،CToshiba Satellite ، HP Pavilion 15 و Asus X555LD  اشاره کرد که همگی آنها تقریبا در یک رنج قیمتی مشخص به فروش می‌رسند.

از جمله مشخصات بارز لپ تاپ A555 میتوان به پردازنده نسل پنجمی اینتل، کارت گرافیک یکپارچه اینتل HD، صفحه نمایش HD و تعداد پورت مناسب آن اشاره کرد. این محصول با وجود آنکه از قیمت ارزان و بسیار خوبی بهره‌مند شده است، از لحاظ اجرای پردازنده به خوبی جواب خود را پس داده است. اما اگر هدف شما اجرای بازی و امور گرافیکی است، بهتر است از پردازنده Core i5 این دستگاه استفاده نمایید.

در حقیقت شما با انتخاب A555 به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد و به خوبی از عهده وظایف روزانه خود بر خواهید آمد. برای خرید این محصول می توانید از راهنمایی کارشناسان فنی شرکت بهین تکنولوژی، تنها نماینده رسمی محصولات فوجیتسو در ایران استفاده نمایید.


برای کسب  اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  مانند مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و زیرو کلاینت از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با شماره 88177895 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.