لپ تاپ کروم بوک جدید لنوو رونمایی شد

لپ تاپ کروم بوک جدید لنوو رونمایی شد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لنوو از لپ تاپ کروم بوک جدید خود رونمایی کرد

 
 هنگامی که به دنبال یک طراحی با دوام در میان لپ تاپ ها هستید، به راحتی می توانید دریابید که چرا کروم بوک های شرکت لنوو نسبت به سایر لپ تاپ ها جای مطمئنی را در کلاس های درس و حوزه کسب و کار به دست آورده اند. به همین منظور در اینجا قصد داریم لپ تاپ 13 اینچی کروم بوک لنوو که به تازگی از آن رونمایی شده است را مورد بررسی قرار دهیم.
  

 لپ تاپ لنوو سری کروم بوک

 
 این دستگاه که با نام کامل Lenovo ThinkPad 13 Chromebook شناخته می شود، از سری لپ تاپ های  ThinkPadبه حساب می آید و ترکیبی از عملکرد بالا همراه با طراحی با دوام را ارائه می کند. این لپتاپ جدید نسبت به مدل های قبلی کروم بوک لنوو به طور قابل توجهی گران تر است و فاقد امکانات اضافی است که در سایر مدل ها به کار گرفته شده است؛ همانند قابلیت های تبدیل و یک صفحه نمایش لمسی. اما باید در نظر داشت که این کروم بوک جدید دارای صفحه نمایشی بزرگتر، کیفیتی بالاتر و قدرت پردازش بیشتری است.  

  

 لپ تاپ لنوو سری کروم بوک ۱۳ اینچی

 
 لپ تاپ لنوو سری ThinkPad 13 Chromebook کمی بزرگتر، اما نازک تر از مدل قبلی کروم بوک 11e است. بدنه این دستگاه پلاستیکی و به رنگ مشکی بوده که با یک روکش مات پوشش داده شده است. طراحی این کروم بوک طبق گواهی MIL-SPEC انجام گرفته و در برابر ضربه و شرایط شدید زیست محیطی مانند دما، فشار، گرد و غبار، رطوبت، و ارتعاش بسیار مقاوم است.  

 لپ تاپ کروم بوک لنوو

 
 این لپ تاپ 13 اینچی از لولا هایی بهره می برد که تا زاویه 170 درجه باز می شود، به طوری که آن را تقریبا مسطح می سازد. همین موضوع باعث کارکرد آسان در این لپتاپ شده است و نگرانی در مورد زاویه دید را به طور کامل برطرف ساخته است.  

 لپ تاپ لنوو -  کروم بوک ۱۳ اینچی

 
 لازم به ذکر است لپ تاپ کروم بوک جدید لنوو دارای یک پردازنده Intel Core i5-6300U و حافظه 8 گیگابایتی است. اما قیمت لپ تاپ لنوو مذکور که توسط شرکت لنوو  پیشنهادشده است نسبت به سایر کروم بوک ها بالاتر است.  

 لپ تاپ ۱۳ اینچی لنوو

 
 در کل اگر می خواهید یک کروم بوک با قدرت پردازش فوق العاده را در اختیار داشته باشید و بحث قیمتی نیز برای شما مهم نیست، لپ تاپ Lenovo ThinkPad 13 Chromebook بهترین گزینه است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.