لنوو از 16 لپ تاپ جدید ThinkPad رونمایی می کند (بخش اول)

لنوو از 16  لپ تاپ جدید ThinkPad رونمایی می کند (بخش اول)
زمان مطالعه: ۵ دقیقه
شرکت لنوو قصد دارد در سال ۲۰۱۷ تحول عظیمی در تولید لپ تاپ های سری ThinkPad از خود به نمایش بگذارد. بر همین اساس مقامات لنوو اعلام داشتند از ابتدای سال جاری میلادی، برنامه ریزی مدونی را برای تولید ۱۶ تینکپد جدید انجام داده اند و تا انتهای سال جاری همگی آنها در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد و در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

 از ابتدای سال ۲۰۱۷ اطلاعیه های متعددی از تولید محصولات جدید تینکپد منتشر شد. در هفته گذشته مقامات لنوو به طور رسمی علاوه بر تایید این اخبار اعلام داشتند محصولات جدید آنها تحول عظیمی را در صنعت کسب و کار ایجاد خواهند نمود. آنها با اطمینان اعلام داشتند که تینکپدهای جدید از نظر سخت افزاری ارتقاء یافته و از دوام بهتری نیز در ساخت بدنه بهره مند شده اند.
 ترک پدهای (trackpad) بهبود یافته، استفاده از نسل جدید پردازنده های اینتل موسوم به Kaby Lake و همچنین قرارگیری پورت نوع USB-C در لپ تاپ، از موضوعات مشترکی هستند که در طراحی و خط تولید تمامی این محصولات به کار گرفته می شوند.
 راه اندازی خط تولید سری جدید لپ تاپ های تینکپد با توسعه محتوای واقعیت مجازی همراه شده است. همچنین قرار است برای اولین بار تعدادی از این محصولات علاوه بر رنگ مشکی، با رنگ جذاب نقره ای نیز تولید شوند. در بین این محصولات برخی از لپ تاپ ها همان اسم قبلی خود را به یدک می کشند اما تغییرات ویژه ای در پردازنده های آنها ایجاد شده است. مدل های دیگر نیز با اسامی جدیدی معرفی شده اند. در ادامه این خبر با مشخصات، قیمت و تاریخ انتشار ۱۶ لپ تاپ جدید لنوو از سری تینکپد آشنا خواهیم شد.
  

 لپ تاپ لنوو مدل X1 Carbon
  

  

۱- ThinkPad X1 Carbon (نسل پنجم)
 
 شروع قیمت: ۱۳۴۹ دلار     تاریخ انتشار: ماه مارس     صفحه نمایش: ۱۴ اینچ WQHD IPS یا Full HD
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده اینتل (سری U تا i7-7600U با فناوری vPro)
 لپ تاپX1 Carbon  قرار است با اندازه کوچکتر و وزن سبکتر ۲.۵ پوند، یعنی ۶ درصد کمتر از نسل قبلی خود تولید شود. لنوو همچنین عمر باتری این لپ تاپ را از ۱۱ ساعت به ۱۵.۵ ساعت افزایش داده است و نسخه جدید از دو پورت تاندربولت پورت ۳ یا USB-C، در کنار دو پورت USB-A و HDMI استفاده می کند. برای امنیت بیشتر در این لپ تاپ از یک دوربین IR مجهز به تشخیص چهره همراه با پشتیبانی از لاگین شدن Windows Hello استفاده شده است. در حال حاضر X1 Carbon جدید با رنگ های مشکی و نقره ای تولید می گردد.

  

 لپ تاپ لنوو مدل X1 yoga

  

 
 ۲- ThinkPad X1 Yoga
 
 شروع قیمت: ۱۴۹۹ دلار    تاریخ انتشار: ماه مارس   صفحه نمایش: ۱۴اینچ OLED WQHD یا WQHD IPS یا FHD IPS     
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده اینتل i5-i7 (سری U تا i7-7600U با فناوری vPro)
 با وجود تغییر در نسل پردازنده، لپ تاپ ThinkPad X1 Yoga تنها نوت بوک ۱۴ اینچی OLED است که در این سری تولید می شود. این لپ تاپ دارای عمر باتری ۱۰.۵ ساعت برای نسخه OLED و ۱۵.۵ ساعت برای مدل های غیر OLED است و از ویژگی های دو پورت تاندربولت ۳ یا USB-C بهره می برد. در یوگا X1 می توانید از قلم مخصوص برای طراحی های نرم افزاری استفاده کنید و به کارگیری لولاهای ۳۶۰ درجه نیز از دیگر ویژگی بارز این لپ تاپ است. این دستگاه در دو رنگ مشکی و نقره ای تولید می گردد.

  

  

لپ تاپ لنوو مدل X270

  

 ۳– ThinkPad X270
 
 شروع قیمت: ۹۰۹ دلار    تاریخ انتشار: ماه مارس   صفحه نمایش: ۱۲.۵ اینچ HD IPS یا FHD or FHD Touch    
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده اینتل i3-i5-i7 (سری U تا i7-7600U با فناوری vPro)
 لپ تاپ ThinkPad X270 به صورت تخصصی و با عملکرد فوق العاده در طول عمر باتری تولید شده است. شرکت لنوو در طراحی این لپ تاپ از یک معماری دوگانه قابل تنظیم در باتری بهره گرفته است که تنها با یک بار شارژ مدت زمان روشنایی آن را به ۲۱.۴ ساعت ارتقاء می بخشد. وزن این لپ تاپ به ۲.۹ پوند می رسد و دارای ویژگی های بسیار مناسبی از انتخاب انواع پورت ها (HDMI، USB-C، دو پورت USB-A، کارت خوان SD و کارت خوان هوشمند اختیاری) است. علاوه بر این، برای اولین بار از گزینه صفحه نمایش لمسی در تولید X270 استفاده شده است.

  

  

لپ تاپ لنوو مدل yoga 370

  

 ۴- ThinkPad Yoga 370
 
 شروع قیمت: ۱۲۶۴ دلار    تاریخ انتشار: ماه مارس   صفحه نمایش: ۱۳.۳ اینچ FHD Touch       
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده اینتل i3-i5-i7 (سری U تا i7-7600U)
 لپ تاپ تینکپد یوگا ۳۷۰ که به تازگی توسط مهندسان لنوو طراحی شده است، یک لپ تاپ هیبریدی است که از لولاهای ۳۶۰ درجه و یک قلم دیجیتال یکپارچه بهره می برد. این دستگاه ۳.۱۷ پوند وزن دارد و ضخامت آن به ۷. اینچ می رسد، در حالی که ۱۰ ساعت عمر مفید باتری را نیز به دنبال دارد. این لپ تاپ شامل پورت های HDMI، USB-C، دو پورت USB-A و پورت Display است و در رنگ های مشکی و نقره ای تولید می گردد.

  

  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad 13
  

  


 ۵- ThinkPad 13
 
 شروع قیمت: ۶۷۴ دلار    تاریخ انتشار: ۲۳ ماه فوریه   صفحه نمایش: ۱۳.۳ اینچ FHD IPS Touch    
 پردازنده: نسل هفتم پردازنده اینتل سلرون i3-i5-i7 (سری U تا i7-7500U)
 لپ تاپ به روز ThinkPad 13 شامل گزینه های سریع تری در هارد حالت جامد PCIe NVMe تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است و دارای وزن ۳.۱۷ پوند و ضخامت ۰.۷۵ اینچ می باشد. این لپ تاپ همچنین دارای یک پورت اضافی USB-C است و در رنگ های مشکی و نقره ای تولید می شود.

  

  

 لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad p51

  

 
 ۶-ThinkPad P51
 
 شروع قیمت: ۱۳۹۹ دلار    تاریخ انتشار: ماه آوریل   صفحه نمایش: FHD IPS یا FHD Touch IPS یا ۴K UHD IPS
 پردازنده: Intel Xeon E3-v6
 لپ تاپ تینکپد P51 برای انجام کارهای سنگین طراحی شده است و بر همین اساس شامل پردازنده های Xeon اینتل، پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro (تا M2200M)، رم ۶۴ گیگابایتی از نوع DDR4 و تا دو ترابایت هارد از نوع PCIe است. این لپ تاپ قدرتمند همچنین دارای ویژگی های کالیبراتور رنگ X-Rite Pantone و یک صفحه نمایش لمسی است که برای استفاده از نرم افزار CAD بهینه شده است.

  

  

لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad P51s

  

  

  

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.