قدرت نمایی لنوو در تولید محصولات آل این وان در سال 2017

قدرت نمایی لنوو در تولید محصولات آل این وان در سال 2017
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت لنوو به عنوان یکی از برترین غول های فناوری اطلاعات در زمینه تولید  دسکتاپ و  آل این وان، سال درخشانی را در سال جدید میلادی پیش رو خواهد داشت. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، شرکت لنوو در سال 2017 با تولید آل این وان در حوزه های مختلف مانند سری گیمینگ، سری خانگی و شرکتی رتبه نخست را به خود اختصاص خواهد داد. 

  

آل این وان لنوو Y910

 
 
 بسیاری از این محصولات که طراحی آنها در سال گذشته میلادی انجام گرفته، قرار است به بالاترین حد فروش خود در سال جدید برسند.
 در کنار استفاده از جدیدترین تولیدات سخت افزاری و کیفیت بالای قطعات و طراحی، مقرون به صرفه بودن دستگاه های آل این وان  لنوو نیز نسبت به سایر رقبا به خوبی قابل مشاهده است. بر همین اساس، کارشناسان و وب سایت های معتبر فناوری اطلاعات، تعدادی از این محصولات را به عنوان برترین آل این وان های مرتبط با حوزه های نام برده در بالا معرفی کرده اند. این محصولات عبارتند از آل این وان لنوو مدل  IDEACENTRE Y910، آل این وان  YOGA HOME 900 و  C40 که در ذیل به اختصار به معرفی آنها می پردازیم.

   

 پورت های آل این وان لنوو مدل Y910

 
 
 LENOVO IDEACENTRE AIO Y910 بهترین All In One در سری گیمینگ
 آل این وان لنوو مدل IdeaCentre Y910  تنها یک  آل این وان نیست! بلکه از این دستگاه به عنوان یک ماشین غول بازی یاد می شود. در این دستگاه از یک کارت گرافیک GTX 1080 انویدیا استفاده شده است که با ویژگی های بی نظیر خود قادر است گرافیکی ترین رایانه های گیمینگ و هدست های مجازی VR را به چالش بکشاند. این دستگاه همچنین از یک پردازنده Core i7 فوق العاده سریع، صفحه نمایش27 اینچی HD Quad و یک دوربین RealSense با سنجش عمیق بهره می برد.
  طراحی آل این وان Y910 به گونه ای است که به شما اجازه می دهد تا به راحتی حافظه رم داخلی، هارد و حتی کارت گرافیک آن را به میل خود تغییر دهید.

   

 آل این وان لنوو مدل home 900

 
 
 LENOVO YOGA HOME 900 بهترین آل این وان در سری خانگی
 آل این وان YOGA HOME 900 شرکت لنوو می تواند همانند یک رایانه استاندارد رومیزی و یا به عنوان یک تبلت غول پیکر مورد استفاده قرار گیرد و در هر دو زمینه برتری دارد. صفحه نمایش لمسی 27 اینچی این آل این وان می تواند به راحتی در یک سطح مسطح مانند میز قهوه خوری قرار گیرد و به شما و خانوده تان اجازه می دهد تا لحظات خوبی را از دنیای دیجیتالی تجربه نمایید. به کار گیری پردازنده Core i5 شرکت اینتل و کارت گرافیک GTX 940A انویدیا، عملکرد بسیار مناسبی را در زمینه کارهای گرافیکی و روزانه به دنبال دارند.
  

 آل این وان لنوو مدل C40
  

 
 LENOVO C40، دستگاهی مقرون به صرفه
 بدون شک آل این وان لنوو   C40با ویژگی های مناسب خود، به عنوان یکی از گزینه های مورد علاقه خانواده ها از لحاظ هزینه به حساب می آید. این دستگاه مقرون به صرفه 21.5 اینچی، دارای صفحه نمایش 1080 پیکسلی و پردازنده AMD است که می تواند به سهولت کارهای روزمره شما را به انجام رساند.  C40 حتی دارای پورت HDMI است که به کاربر اجازه می دهد تا از آن به عنوان یک مانیتور برای کنسول های بازی خود استفاده نماید. این دستگاه با قیمت پایه 494 دلار به فروش می رسد.
 همانطور که مشاهده می کنید، شرکت لنوو برای تمامی سلیقه های مختلف ارزش قایل است و بر همین اساس دستگاه های دسکتاپی خود را با ویژگی های مختلف طراحی و تولید می کند.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.