فوجیتسو خدمات ابری جدیدی در حوزه رایانش ابری برای سازمان ها ارائه نمود.

فوجیتسو خدمات ابری جدیدی در حوزه رایانش ابری برای سازمان ها ارائه نمود.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت فوجیتسو اعلام کرد سرویس جدیدی را با نام اتصال ابری هیبریدی راه اندازی کرده است که به سازمان ها کمک می کند تا دگرگونی های دیجیتال خود را تسریع بخشند.
  سرویس جدید ارائه شده در حوزه رایانش ابری توسط فوجیتسو، مهندسان فناوری اطلاعات را قادر می سازد تا خدمات مبتنی بر ابر را با شبکه های شرکت ها ادغام نمایند. سرویس جدید فوجیتسو، با ارائه اتصال مطمئن و کیفیت خدمات برنامه های کاربردی مهم در حوزه کسب و کار، خدمات ابری عمومی Hyperscale را به اجرا می گذارد؛ از جمله مایکروسافت آفیس 365 و خدمات ابری K5 فوجیتسو که به تازگی راه اندازی شده است.

   

رایانش ابری فوجیتسو

 
 
 دیجیتالی کردن کسب و کار، سازمان ها را وادار می سازد تا به سمت پویایی قدم بردارند و شبکه های خود را به صورت یکپارچه سریع و امن کنند. از نظر فوجیتسو، بهترین روش برای این موضوع استفاده از خدمات رایانش  ابری عمومی است.
 لازم به ذکر است سرویس جدید ابری فوجیتسو به سازمان ها اجازه می دهد تا به طور کامل فناوری اطلاعات هیبریدی را با شبکه های خصوصی مجازی به صورت امن به اشتراک بگذارند و با هزینه های کم، خدمات ابری عمومی را به اجرا درآورند. این موضوع باعث ایجاد یک سرویس قانع کننده با ترکیب عملکردی قابل اعتماد و اتصالات شبکه با سرعت بالا در میان شرکت ها می شود.
 همچنین حذف عناصر ناشناخته در استفاده از اینترنت برای اتصال به خدمات ابری عمومی از مزایای دیگر سیستم جدید فوجیتسو است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.