عرضه نوت بوک های LIFEBOOK AH-531/GFO با نسل جدید پردازنده های Sandy Bridge اینتل

عرضه نوت بوک های LIFEBOOK AH-531/GFO با نسل جدید پردازنده های Sandy Bridge  اینتل
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی از ابتدای تیر ماه امسال عرضه سری جدید نوت بوک های LIFEBOOK AH-531 را که به پردازنده های Sandy Bridge اینتل مجهز هستند در بازار ایران آغاز نموده است.

  

  

این سری از نوت بوک های فوجیتسو با طراحی خاص و قابلیت های منحصر به فرد خود مخصوص کاربرانی طراحی شده است که به دنبال جایگزینی مناسب برای کامپیوترهای دسک تاپ هستند.

  

  

  

نوت بوک های AH-531 نسبت به سری های قبل از خود از نظر طراحی بدنه، توان اسپیکر، کیفیت مادربرد و عملکرد باطری به طور قابل ملاحظه ای ارتقا یافته اند.

  

  

  

نکته قابل توجه در این سری، تجهیز آنها به کارت گرافیک قدرتمند GeForce® GT525M است که آنها را تبدیل به گزینه ای عالی برای انجام کارهای گرافیکی و بازی های کامپیوتری نموده است.

  

  

  

همچنین نسبت به اکثر نوت بوک های “15.6 موجود در بازار، این سری از لایف بوک های فوجیتسو از وزن کمتر و کارایی باطری بالاتری برخوردار است.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

فوجیتسو در یک نگاه:

  

  

  

کمپانی فوجیتسو شرکتی پیشرو در ارایه راه حل های پیشرفته و حرفه ای به تجارت ها و کمپانی هایی است که بر پایه ICT در بازارهای جهانی کار می کنند. این شرکت در حال حاضر در بیش از 70 کشور دنیا در حال فعالیت می باشد و دارای بیش از 170 هزار نیروی کار جهت حمایت و ارایه خدمات به مشتریان می باشد. فوجیتسو جهت طراحی و تولید محصولات خود ترکیبی از متخصصان سیستم ها و خدمات IT، و محصولات ارتباطی و محاسباتی را به وجود آورده است که این ترکیب باعث می شود کمپانی بتواند ارزش افزوده ای را از طریق محصولات با کیفیت به مشتریان خود ارایه کند.

  

  

  

این کمپانی در حال حاضر سومین کمپانی بزرگ دنیا در صنعت و خدمات IT می باشد. محصولات تولیدی این شرکت در کشور آلمان شامل انواع: PC، سرور، Storage، تبلت، نوت بوک، Zero Client، تین کلاینت، کی برد، مادر بورد، صفحه نمایش و Work Station می باشد.

    

  

  

  

  

 

  

     

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.