سورپرایز لنوو در 25 امین سالگرد تولد تینک‌پد !

سورپرایز لنوو در 25 امین سالگرد تولد تینک‌پد !
زمان مطالعه: 3 دقیقه

برای طرفداران سیستم‌های تجاری لنوو، سال 2017 به عنوان سالی مهم برای ارائه رویکردهای جدید این شرکت در ساخت لپ‌تاپ های تینکپد عنوان شده است. یکی از مهمترین این رویدادها رونمایی از محصول جدیدی با نام ThinkPad 25 است. 

 لپ تاپ جدید لنوو

 
 اولین لپ‌تاپ سری تینکپد شرکت لنوو نزدیک به 25 سال پیش عرضه شده است و در جشن 25 سالگی این شرکت، مقامات لنوو محصول جدیدی را روانه بازار خواهند کرد که از طراحی و زیبایی خاصی برخوردار است.
 در خبرهای قبلی اشاره کردیم که شرکت لنوو قرار است در جشن 25 امین سال تولد لپ‌تاپ‌های سری تینکپد، از محصول جدیدی رونمایی کنند که با همان نام اولیه تینکپد یعنی C700 تولید می‌شود. اما خبرهای جدید حاکی از آنست که این محصول با نام کامل ThinkPad 25 تولید شده است. این لپ‌تاپ با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا آپدیت شده است و با توجه به استانداردهای امروزی در ساخت لپ‌تاپ عرضه می‌شود. استفاده از عدد 25 در اینجا اشاره به 25 امین سالگرد تولید لپ‌تاپ‌های تینکپد دارد. در این گزارش قصد داریم تا به مهمترین مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این لپ‌تاپ جدید اشاره کنیم.

   

لپ تاپ لنوو

 
 لپ‌تاپ ThinkPad 25 بر پایه مدل T470 لنوو طراحی شده است که شامل یک صفحه نمایش 14 اینچی IPS با رزولیشن 1920 در 1080 است. یکپارچگی TrackPoint، دکمه آبی رنگ ورودی ThinkVantage و آیکون رنگارنگ  ThinkPadاز مشخصات جالب و بارز این لپ‌تاپ جدید است.
 این لپ‌تاپ جدید در حال حاضر با مشخصات سخت افزاری پردازنده Core i7 شرکت اینتل، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD، پشتیبانی LTE و تراشه گرافیکی Nvidia GeForce 940MX عرضه شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، این لپ‌تاپ دارای یک پورت USB-C، سه اسلات USB، یک کارت خوان SD، یک پورت HDMI و اتصال اترنت نیز می‌باشد. با وجود یکپارچه‌سازی در قسمت‌های مختلف این دستگاه، ThinkPad 25 شامل مجموعه‌ای از سخت افزارهای مدرن است.

   

لنوو تینک پد لنوو

 
 لنوو گزارش می‌دهد که این لپ‌تاپ محبوب شامل یک حسگر اثر انگشت و وب کم امنیتی است. ویژگی‌های Boh از جمله پشتیبانی از Windows Hi به کاربران اجازه می‌دهد تا برای ورود به سیستم از حسگر اثر انگشت یا تشخیص چهره نیز استفاده کنند.
 با کمی دقت به راحتی می‌توان فهمید که تمامی فناوری‌های مذکور به هیچ عنوان در 25 سال گذشته مطرح نبودند و پیشرفت فناوری در محصولات لنوو کاملا مشهود است.
 استقبال از لپ‌تاپ ThinkPad 25 به نظر می‌رسد بسیار شبیه به تینکپد کلاسیک  retroباشد که اولین بار لنوو آن‌را در 25 سال پیش عرضه کرد. چرا که این لپ‌تاپ در نوع طراحی نسبت به سایر تینکپدهای لنوو متفاوت است و این موضوعی است که در دو سال پیش توسط دیوید هیل، یکی از مقامات ارشد لنوو نیز عنوان شده بود.
 مقامات لنوو در بیانیه ای رسمی اعلام داشتند که لپ‌تاپ متفاوت و زیبای ThinkPad 25 را در ماه اوکتبر روانه بازار خواهند کردو به نظر می‌رسد با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد در این دستگاه، منتظر پر فروش‌ترین تینکپد لنوو خواهیم بود.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.