راهنمای خرید مینی کامپیوتر (راهنمای جامع خرید کامپیوتر کوچک)

راهنمای خرید مینی کامپیوتر (راهنمای جامع خرید کامپیوتر کوچک)
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مینی کامپیوتر یا کامپیوتر کوچک که به عنوان راهکاری بی نظیر برای کاربران خانگی و اداری فاقد فضای کار کافی شناخته می شود، در سال های اخیر با پیشرفت قابل توجهی از نظر سخت افزار داخلی و امکانات جانبی مواجه شده اند. در راهنمای خرید مینی کامپیوتر ، شما را با مهم ترین پارامترها برای خرید این محصول آشنا می سازیم. پیش از این در وب سایت شرکت بهین تکنولوژی به ارائه راهنمای خرید آل این وان و راهنمای خرید مانیتور پرداخته بودیم که با مطالعه آنها می توانید بهترین گزینه های موجود در بازار را انتخاب کنید. اولین پارامتر مهم در خصوص مینی پی سی، سخت افزار داخلی و امکان ارتقای قطعاتی مانند حافظه رم و درایو ذخیره سازی است.

 

راهنمای خرید مینی کامپیوتر(راهنمای خرید جامع کامپیوتر کوچک)

 

در خصوص پردازنده مرکزی به طور معمول امکان ارتقا در مدل های موجود در بازار وجود ندارد و مدل هایی که این ویژگی را ارائه می دهند، بسیار محدود بوده و از قیمت بالاتری برخوردارند. از سوی دیگر باید به قیمت بالای پردازنده و حتی محدودیت مربوط به منبع تغذیه مینی کامپیوتر نیز اشاره کرد. پارامتر دومی که باید به آن اشاره کرد، سیستم خنک کننده است که در بیشتر محصولات یونیوو دارای ساختار اکتیو (دارای فن) بوده که شرایط ایده آلی از نظر خنک سازی فراهم می آورند. کامپیوترهای کوچکی که دارای سیستم خنک کننده پسیو (بدون فن) هستند، در اجرای برنامه ها و کارکرد طولانی مدت با مشکل حرارتی مواجه می شوند.

 

راهنمای خرید مینی پی سی (راهنمای خرید جامع کامپیوتر کوچک)

 

طراحی و جنس بدنه به عنوان پارامتر مهم دیگر شناخته می شود که تاثیر زیادی در میزان ارتقای قطعات و طول عمر مینی کامپیوتر دارند. امکانات ارتباطی مانند شبکه سیمی، شبکه بی سیم و بلوتوث از جمله امکاناتی هستند که در انواع مینی کامپیوتر برند ایرانی یونیوو ارائه می شوند تا کاربران از خریداری ماژول های مجزا بی نیاز شوند.

 

راهنمای خرید مینی پی سی (راهنمای خرید جامع کامپیوتر کوچک)

 

پورت COM که برای اتصال برخی تجهیزات اداری خاص مورد استفاده قرار می گیرد، در برخی از کامپیوترهای کوچک یونیوو در دسترس کاربران قرار گرفته است. طیف کاملی از پورت های USB 3.1/3.0/2.0 برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی و جانبی به همراه پورت های تصویری مانند VGA و HDMI به کاربران برای نصب قطعات مختلف، آزادی عمل می بخشد. قابلیت تعویض پردازنده در برخی از مینی کامپیوتر های یونیوو وجود دارد که یک ویژگی بسیار خاص در مقایسه با رقبا به شمار می رود. خرید مینی کامپیوتر یک گزینه اقتصادی بی نظیر برای سازمان ها و ادارات به شمار می رود که در کنار فضای بسیار کمی که اشغال می کند، سخت افزار قدرتمند و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.


خرید مینی کامپیوتر ایرانی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  و خرید مینی پی سی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره 88177895 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.