توقف تولید کنسول بازی ایکس باکس وان اس و وان ایکس

توقف تولید کنسول بازی ایکس باکس وان اس و وان ایکس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مایکروسافت تولید کنسول های بازی ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس را به صورت رسمی متوقف کرد تا گیمرها در انتظار رونمایی رسمی از کنسول جدید این کمپانی بمانند. ایکس باکس سری ایکس به عنوان نسل جدید کنسول بازی مایکروسافت به زودی رونمایی خواهد شد و کاربران می توانند مدتی بعد برای خریداری آن اقدام کنند. ایکس باکس جدید که از ماه ها قبل طراحی ظاهری آن در دسترس گیمرها قرار گرفته ، با نظرات مثبتی مواجه شده بود.

هر چند معرفی پلی استیشن ۵ سونی معادلات را تا حدودی بر هم زده، اما قدرت پردازشی بالاتر کنسول مایکروسافت می تواند شرایط را به سود این کمپانی تغییر دهد. مایکروسافت به تولید بازی برای کنسول های نسل گذشته ادامه خواهد داد و توجه خود را روی پروژه های دیگر مانند سرویس ابری XCloud و Game Pass متمرکز خواهد کرد.

توقف تولید کنسول بازی ایکس باکس وان اس و وان ایکس

توقف تولید کنسول های نسل گذشته به خرده فروشی ها اجازه می دهد تا انبار خود را برای ورود تعداد زیادی کنسول XBOX Series X آماده کنند تا به محض آغاز فروش آن، کاربران اقدام به خریداری کنند. مایکروسافت در نظر دارد تا در کنار ایکس باکس سری ایکس، یک کنسول ارزان قیمت نیز معرفی کند تا کاربرانی که بودجه زیادی برای خریداری کنسول بازی گران قیمت این کمپانی را ندارد، یک گزینه منطقی پیش روی خود مشاهده کنند.

در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر به عضویت سرویس Game Pass مایکروسافت در آمده اند و سرویس ابری XCloud نیز در ۱۵ کشور در حال راه اندازی است. سرویس ابری مایکروسافت به کاربران این امکان را می دهد تا با هر دستگاهی با دوستان خود به اجرای بازی بپردازند. به اعتقاد مایکروسافت، کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس سریع ترین و قدرتمند ترین کنسول تولید شده در طول تاریخ به شمار می رود و از این رو قصد تحریک کردن کاربران را برای خریداری این محصول دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.