به زودی افتتاح کارخانه بهین تکنولوژی در شهرک صنعتی عباس آباد

به زودی افتتاح کارخانه بهین تکنولوژی در شهرک صنعتی عباس آباد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی با پشتوانه یک ربع قرن تجربه در حوزه IT این بار توانسته تا در تولید سیستم های رایانه ای یکپارچه AIO در داخل کشور قدمی بزرگ در راه تولید ملی و تولید سخت افزارهای رایانه ای در کشور بردارد.
 رایانه های یکپارچه یا AIO یا همان All-In-Oneها کامپیوترهایی بدون کیس و اسپیکر هستند که تمام ویژگی های رایانه های خانگی را دارا می باشند. تمام قسمت های این دستگاه ها کلا در یک مانیتور جمع می شوند و قطعات سخت افزاری آن از جمله پردازنده، مادربورد، کارت گرافیک و دیگر سخت افزارها در پشت این مانیتور لمسی جای می گیرند. رایانه های یکپارچه یا همان آل این وان ها شلوغی رایانه های معمول را ندارند. با آن ها دیگر خبری از کابل ها و سیم های اضافی نیست. این محصول با توجه به مصرف پایین برق و همچنین فضای کمی که اشغال می کند مناسب استفاده در محیط های کاری کوچک، سازمان ها و ارگان های اداری و همچنین بانک ها و دانشگاه ها می باشد و البته این دستگاه ها به دلیل داشتن ظاهری جذاب و کارایی آسان، مورد توجه کاربران خانگی نیز قرار گرفته اند.
 

 تولید آل این وان در کارخانه بهین تکنولوژی

 
 از آنجایی که کشور در تولید سخت افزارهای رایانه در مراحل اولیه قرار دارد، شرکت بهین تکنولوژی در این طرح، به دنبال برداشتن گام هایی نو در راه تولید قطعات سخت‌افزاری رایانه در کشور می باشد.
 با توجه به فروش روز افزون این نوع محصول در دنیا و همچنین قیمت های آن در بازار جهانی، با تولید این محصول در داخل کشور می توانیم آن را به قیمت و کیفیتی مناسب داشته باشیم. از آنجایی که فعالیت در تولید رایانه های یکپارچه در کشور بسیار محدود بوده است، شرکت بهین تکنولوژی آمادگی و توانایی تامین نیاز بازار به تنوع محصولات و بازار رو به رشد آن را دارد و در سال جاری شاهد حضور رایانه یکپارچه یا به بیانی آل این وان یونیوو (Univo) از شرکت بهین تکنولوژی خواهیم بود.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.