با آل این وان YOGA Home 900 میز کار خود را ارتقا دهید.

با آل این وان YOGA Home 900 میز کار خود را ارتقا دهید.
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی آل این وان لنوو مدل Yoga Home 900

 شرکت لنوو با آل این وان  YOGA Home 900خود توانست به عنوان یکی از برترین تولید کننده های آل این وان در سال 2016 انتخاب شود.
 استفاده از آل این وان ویندوزی (AIO) روز به روز در سطح جهان در حال افزایش است. با توجه به رقابتی که در بحث تولید سخت افزاری این محصولات وجود دارد، کاربران زیادی نیز جذب این نوع رایانه های رومیزی شده اند که جایگزین بسیار مناسبی برای رایانه های قدیمی هستند.
  

 آل این وان Yoga Home 900

 
 شرکت لنوو یکی از برترین شرکت های تولید کننده در زمینه آل این وان های ویندوزی است و هر ساله با معرفی جدیدترین محصولات خود، گوی سبقت را از سایر رقبا می رباید.آل این وان لنوو مدل  YOGA Home 900 نمونه بارزی از دسکتاپ های رومیزی لنوو است که اخیرا به عنوان یکی از برترین آل این وان های سال 2016 انتخاب شده است. این دستگاه در کنار ویژگی های رومیزی خود، مانند یک تبلت بزرگ نیز عمل می کند و کار کردن با آن بسیار آسان  است.  

 آل این وان لنوو Yoga Home 900
  

 بر خلاف بسیاری از آل این وان های دیگر، شرکت لنوو تدبیر جالبی را برای این دستگاه در نظر گرفته است. YOGA Home 900 می تواند در حدود 3 ساعت روشن بماند، بدون آنکه حتی به یک منبع برق متصل باشد. همچنین طراحی پایه پشت آن به گونه ای است که کاربر می تواند آن را جمع کرده و به صورت صاف بر روی میز قرار دهد و همانند یک تبلت از آن استفاده کند.
 صفحه نمایش 27 اینچی  YOGA Home 900با کیفیت 1080 پیکسل ارائه می شود و قابلیت پشتیبانی از 10 لمس همزمان را داراست. اخیرا این دستگاه به پردازنده Core i7 اینتل از نسل Skylake و کارت گرافیک انویدیا GeForce GT940 مجهز شده است. حافظه رم 8 گیگابایتی و هارد  SSDبا ظرفیت 256 گیگابایت، این دسکتاپ رومیزی را نسبت به سایر رقبا متمایز ساخته است.

   

آل این وان لنوو
  

 با توجه به مشخصات بالای این آل این وان، شما می توانید از آن به عنوان یک دستگاه گیمینگ استفاده نمایید. صفحه نمایش لمسی و استقرار راحت YOGA Home 900 به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی به انجام بازی مورد نظر خود بپردازد. در حقیقت لنوو در طراحی این دستگاه سعی کرده است تا استفاده جمعی از آن را برای خانواده ها مهیا سازد و لحظات شادی را برای آنها رقم بزند.
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.