ارزان قیمت ترین لپ تاپ های ویندوز 10 بازار را بشناسید

ارزان قیمت ترین لپ تاپ های ویندوز 10 بازار را بشناسید
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بسیاری از کاربرانی که درصدد خرید لپ تاپ هستند، به دلیل نداشتن شناخت کافی و همچنین انبوهی از برند های مختلف در بازار ممکن است دچار مشکل شوند و نتوانند لپ تاپ مورد نیاز خود را بر اساس بودجه مورد نظرشان خریداری نمایند. شرکت های بزرگ مانند دل، لنوو، اچ پی و ایسر همواره سعی می کنند تا با در نظر گرفتن سلایق مختلف و همچنین بودجه در نظر گرفته شده از سوی کاربران، برترین لپ تاپ های بازار را تولید کنند و سردرگمی ایجاد شده آنها را در هنگام خرید به حداقل برسانند. 

 ویندوز 10

 
 شایان ذکر است به دلیل تولید لپ تاپ های هیبریدی یا دو منظوره و استقبال بی نظیر کاربران از این گونه لپ تاپ ها در سرتاسر جهان، این محصولات با مشخصات و قیمت های مناسب به فروش می رسند. همچنین قابلیت حمل لپ تاپ ها دلیل دیگری بر افزایش محبوبیت آنهاست. در این گزارش برترین و پرفروش ترین لپ تاپ های ارزان شرکت های لنوو، دل، اچ پی و ایسر در ابتدای سال 2017 مورد بررسی قرار گرفته اند.
 
   

 لپ تاپ لنوو IdeaPad 100s

 
 1- لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 100s
 در سالیان اخیر به خوبی مشخص شده است که شرکت لنوو مقدار زیادی از اعتبار خود را برای محصولاتی بدست آورده است که به عنوان یک شاخص در بازار عرضه می شوند. در سطح لپ تاپ های ارزان قیمت نیز این شرکت همواره موفق بوده و با تولید لپ تاپ IdeaPad 100S این موضوع را به اثبات رسانده است. این لپتاپ تنها با قیمت پایه 179 دلار عرضه می شود و به عنوان یکی از برترین نوت بوک های ویندوزی 11 اینچی در بازار به فروش می رسد. در ساخت این نوت بوک از یک پردازنده اینتل اتم به همراه رم 2 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت از نوع eMMC و صفحه نمایش LED با وضوح 1366 در 768 استفاده شده است.
 وزن فوق العاده سبک این دستگاه به همراه طول عمر باتری حدود 8 ساعت، IdeaPad 100S را نسبت به سایر لپ تاپ ها متمایز ساخته است. همچنین بر اساس سلایق مختلف کاربران، این لپ تاپ در رنگ های مختلف تولید می گردد.
  

 لپ تاپ HP stream x360

 
 2- لپ تاپ اچ پی مدل Stream x360
 لپ تاپ Stream x360 ساخت شرکت اچ پی، به عنوان یکی دیگر از لپ تاپ های هیبریدی شناخته شده در بازار است. لپ تاپ X360 یکی از مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های شرکت اچ پی است که با صفحه نمایش 11.6 اینچی همراه با رزولویشن 1366 در 768 معروف شده است. این لپ تاپ از نظر سخت افزاری مانند دستگاه های مشابه است و همراه آن Office 365 Personal به مدت یک سال ارائه می گردد.
 
 3-لپ تاپ دل Inspiron 14 3000
 شرکت دل با وجود آنکه تولید برترین لپ تاپ های بازارهای جهانی را در تسخیر خود کرده است، اما همواره در تولید لپ تاپ های مقرون به صرفه نیز پیشرو می باشد. لپ تاپ Inspiron 14 3000 یکی از همین دستگاه هاست که با قیمت پایه 200 دلار تولید می گردد. این لپ تاپ که از یک پردازنده پنتیوم N3700 همراه با 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، رم 4 گیگابایتی و صفحه نمایش LED 14 اینچی با وضوح 1366 در 768 پیکسل بهره می برد. طول عمر باتری لپ تاپ Inspiron 14 3000 در حدود 8 ساعت است که به راحتی می تواند نیاز روزانه شما را به خوبی برطرف سازد.

   

 لپ تاپ دل مدل Inspiron 14 3000

 
 
 4-لپ تاپ ایسر مدل Aspire One Cloudbook
 Cloudbook جدید شرکت ایسر به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین لپ تاپ های بازار شناخته می شود. این لپ تاپ که در مدل های 11 و 14 اینچی تولید می شود، برای انجام امور روزانه مانند مرور وب و مایکروسافت آفیس بسیار مناسب است. بدنه آن از کیفیت نسبتا خوبی ساخته شده است، و هنگام تایپ کردن با صفحه کلید آن نیز احساس خوبی به شما دست خواهد داد. در داخل این لپ تاپ از یک پردازنده سلرون  N3050شرکت اینتل استفاده شده است و همراه آن از یک رم 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 16، 32 یا 64 گیگابایت استفاده شده است. Cloudbook با قیمت پایه 169 دلار برای مدل 11 اینچی و 199 دلار برای مدل 14 اینچی قیمت گذاری می شود. در حقیقت اگر به دنبال امکانات اضافه تر در یک لپ تاپ نیستید، Cloudbook انتخاب مناسبی است.
 با مقایسه نوت بوک های بالا به راحتی می توان متوجه شد که پردازنده های به کار رفته در این دستگاه ها از قدرت بالایی برخوردار نیستند، اما با وجود نوع هیبریدی بودن آنها و سبک بودن فوق العاده شان برای کسانی که دائم در حال حرکت هستند و برای انجام امور روزانه به لپ تاپ نیاز دارند، بسیار مناسب به نظر می رسد.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.