آشنایی با لپ تاپ دل سری XPS 13 9360

آشنایی با لپ تاپ دل سری XPS 13 9360
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لپ تاپ دل سری XPS با طراحی فوق العاده و بی نظیر خود، سال های زیادی شما را در انجام امور رایانه ای بیمه خواهند کرد. آخرین سری محصولات XPS به نسل هفتم پردازنده های اینتل به نام Kaby Lake مجهز شده است و با بهبود طول عمر باتری، عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای می گذارد.
 
  

لپ تاپ دل

 
 لپ تاپ دل XPS 13 9360 انتخابی مطمئن و مناسب است که شما را به هیچ عنوان از خرید آن پشیمان نخواهد کرد. در ذیل به مهترین ویژگی های لپ تاپ دل سری XPS که از محبوب خاصی در بین کاربران برخوردار است، پرداخته شده است.
 لپ تاپ فوق العاده با قابلیت حمل آسان: غول های فناوری مانند دل، لنوو، اپل و اچ پی در دسته شرکت هایی قرار دارند که اولترابوک های خود را در سبک پریمیوم (premium style) تولید می کنند. اما شرکت دل با تولید لپ تاپ XPS 13 9360 توانسته در این بازار خود را نسبت به رقبا کمی برجسته تر نشان دهد و متقاضیان زیادی را جلب نماید.

   

لپ تاپ XPS

 
 صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا: لپ تاپ دل مدل XPS 13 9360 در حقیقت یک لپ تاپ دومنظوره (لپ تاپ و تبلت) محسوب نمی شود، چرا که صفحه نمایش این دستگاه در جای خود ثابت شده است، اما صفحه نمایش لمسی آن از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که نیاز شما را به خوبی جواب می دهد. یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن بالای 3200 در1800، تماشای فیلم و حتی بازی کردن در آن را بسیار لذت بخش خواهد کرد و این ویژگی بالایی است که این لپ تاپ جدید دل از آن بهره مند شده است.  

 لپ تاپ دل XPS

 
 مجموعه مناسبی از پورت ها: یکی از مسائل مهم در لپ تاپ هایی با سایز کوچک، استفاده از پورت های در دسترسی است که توسط شرکت سازنده در ساخت آنها به کارگرفته می شوند. لپ تاپ دل XPS 13 9360 دارای دو پورت USB، یک پورت تاندربولت3 و یک کارت خوان SD است که در اطراف بدنه آن قرار دارند.
 عمر طولانی باتری: در کنار یک صفحه نمایش با کیفیت و یک پردازنده Core i7 نسل هفتمی، استفاده از یک از باتری قوی با طول عمر بالا یک نیاز محسوب می شود. قدرت باتری این لپ تاپ به حدی است که شما به راحتی می توانید فیلم های ویدیویی خود را با کیفیت 1080 و حداکثر روشنایی صفحه نمایش، به مدت 9ساعت و 27دقیقه تماشا کنید. این میزان برای دستگاه مشابه مانند لپ تاپ Spectre 13 HP، برابر با 5ساعت و 21دقیقه و برای دستگاهی مانند سرفیس پرو 4 مایکروسافت، برابر با 8ساعت و 26دقیقه است.
 نحوه استفاده کاربران از لپ تاپ متفاوت است و این اعداد می توانند تغییر یابند، اما داشتن یک باتری مناسب و روشن نگه داشته شدن لپ تاپ در تمام روز، کاملا امری معقول و ویژه محسوب می شود.

   

  کیبورد لپ تاپ دل XPS

 
 عملکرد عالی: لپ تاپ XPS 13 9360 دل از یک پردازنده نسل هفتمی (Kaby Lake) و یک رم داخلی با ظرفیت 8گیگا بایت بهره می برد. همچنین قابلیت ارتقا تا 16گیگ رم را دارا می باشد. گرافیک لپ تاپ مذکور شامل یک GPU مدل HD Graphics 620 است و برای انجام بازی های گرافیکی نیز مناسب است.
 استفاده از فناوری Killer Wireless: این لپ تاپ از یک تراشه Killer Wireless 1535 استفاده می کند که معمولا در لپ تاپ گیمینگ یافت می شود.
 صفحه کلیدی مناسب: کیبورد لپ تاپ دل سری XPS 13 9360  با آنکه یک صفحه کلید ساده به شمار می رود، اما روان بودن و سادگی کار کردن با دکمه های آن یک ویژگی خوب در این لپ تاپ 1۳ اینچی به حساب می آید. با وجود کوچک بودن کیبورد، شما به راحتی می توانید کارهای تایپی خود را انجام دهید.
  

 پورت ها و کیبورد لپ تاپ دل XPS
  

 لپ تاپ XPS 13 9360، با کیفیت تصویر و پردازنده های سطح متوسط تا قوی تولید می شوند. بر همین اساس از لحاظ قیمتی متفاوت خواهند بود.
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.