گارانتی بهین تجربه ای جدید از خدمات پس از فروش

گارانتی بهین تجربه ای جدید از خدمات پس از فروش
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گارانتی بهین تکنولوژی یکی از مهم ترین بخش های مجموعه به شمار می رود که وظیفه خدمات دهی به مشتریان را بر عهده دارد. یکی از مهم ترین پارامتر ها برای خریداری یک کالای دیجیتال، بحث گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران است. شرکت بهین تکنولوژی با 28 سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری و سخت افزار قابلیت ارائه انواع خدمات پس از فروش را با شرایط بسیار ویژه دارد. تمام محصولات شرکت بهین تکنولوژی به همراه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش شگفت انگیز در اختیار مشتریان قرار می گیرند و کارشناسان فنی شرکت، همواره آماده پاسخگویی به کاربران هستند.

راه های پیگیری گاراننتی

پس از تحویل کالا به بخش گارانتی بهین می توانید با استفاده از روش های متنوع از جمله تماس مستقیم، تلفن گویا، مراجعه به وب سایت شرکت و ارسال پیامک از وضعیت قطعه خود مطلع شوید. مدت زمان گارانتی محصولات متنوع بهین که با نام تجاری Univo در بازار عرضه می شوند، بر اساس استاندارد های جهانی تعیین شده است. کارشناسان فنی شرکت پس از تحویل کالا، در سریع ترین زمان ممکن نسبت به عیب یابی و تعیین وضعیت آن برای تعمیر یا تعویض اقدام می کنند و تمام مراحل خدمات پس از فروش به اطلاع مشتریان می رسد.

گارانتی بهین تجربه ای جدید از خدمات پس از فروش

کارشناسان فنی گارانتی بهین در تلاش هستند تا در مراحل مختلف پروسه خدمات دهی، با کاربران در تعامل بوده و آخرین وضعیت را به اطلاع آنها برسانند. با توجه به وجود محصولات متفرقه در بازار که از گارانتی معتبری بهره نمی برند، ارائه خدمات پس از فروش و کالای با کیفیت سبب دل گرمی به مشتریان شده و نگرانی آنها را از بروز مشکلات احتمالی برطرف می سازد.

با توجه به اینکه محصولات شرکت بهین تکنولوژی با نام تجاری یونیوو در داخل کشور تولید و روانه بازار می شوند، تامین قطعات مورد نیاز برای ارائه خدمات پس از فروش به سادگی امکان پذیر بوده و نیازی به صرف زمان طولانی برای تامین قطعه مورد نظر در شرایط فعلی وجود ندارد. شرکت بهین تکنولوژی در طول 28 سال فعالیت مستمر خود با شرکت ها و سازمان های بزرگ داخلی همکاری داشته و کالای ساخت داخل را به همراه گارانتی بهین در اختیار آنها قرار داده است.


برای اطلاع بیشتر در ارتباط با محصولات سازمانی بهین تکنولوژی مثل مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و زیرو کلاینت از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با شماره 88177895 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.