مینی پی سی لنوو ThinkCentre M75n مخصوص پروژه اینترنت اشیا

مینی پی سی لنوو ThinkCentre M75n مخصوص پروژه اینترنت اشیا
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی لنوو به عنوان شریک تجاری شرکت بهین تکنولوژی از جدیدترین مینی پی سی خود به نام ThinkCentre M75n مخصوص پروژه اینترنت اشیا و با ساختار بدون فن رونمایی کرد. این مینی پی سی زیبا که دارای رنگ بدنه مشکی و طراحی خاص است، به عنوان یک نود در سیستم های IoT مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لنوو در مینی پی سی جدید خود به نام ThinkCentre M75n از سیستم روی یک چیپ جدید AMD Athlon Silver 3050e بهره برده که دارای توان حرارتی بهینه به میزان 6 وات است. سیستم روی یک چیپ AMD دارای دو هسته و چهار رشته پردازشی با فرکانس پایه 1.4 گیگاهرتز و فرکانس بوست 2.8 گیگاهرتز است که مجموعه قدرتمندی را برای این کاربرد خاص تشکیل می دهند.

مینی پی سی لنوو ThinkCentre M75n مخصوص پروژه اینترنت اشیا

سیستم روی یک چیپ AMD Athlon Silver 3050e به 1 مگابایت حافظه نهان سطح دوم و 4 مگابایت حافظه نهان سطح سوم مجهز شده و بر پایه لیتوگرافی 14 نانومتری تولید شده است. پشتیبانی از ماژول های حافظه رم DDR4 با فرکانس پایه 2400 مگاهرتز و وجود واحد گرافیکی مجتمع با فرکانس 1100 مگاهرتز از دیگر ویژگی های SOC به کار  رفته در مینی پی سی جدید لنوو به شمار می روند.

با وجود طراحی بدون فن در سیستم خنک کننده مینی پی سی ThinkCentre M75n، لنوو مدعی است که امکان استفاده به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته و 365 روز سال بدون مشکل و وقفه وجود دارد. در بخش پورت های مینی پی سی می توان به دو عدد USB 3.1 Gen 2 Type-A، دو عدد USB Type-C، یک عدد اسلات M.2 2280 و یک اسلات مخصوص نصب ماژول های شبکه بی سیم اشاره کرد.

لنوو در مینی پی سی ThinkCentre M75n از یک عدد پورت LAN گیگابیتی و دو عدد پورت COM بهره برده و به دلیل عدم وجود سیستم خنک کننده Active، ابعاد آن به طور دقیق برابر با 34.5×88×179 میلی متر است که به این ترتیب می توان آن را در شرایط مختلف و متنوع مورد استفاده قرار داد.


خرید مینی پی سی ایرانی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  و خرید مینی پی سی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره 88177895 و یا 88500045 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.