مقایسه لپ تاپ لنوو V510 با مدل های 310 و Edge

مقایسه لپ تاپ لنوو V510 با مدل های 310 و Edge
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت لنوو در سالیان اخیر توجه ویژه ای به تولید لپ تاپ های مخصوص شرکت‌های کوچک و بزرگ تجاری داشته است و همواره در این زمینه به موفقیت های چشمگیری نیز دست یافته است. تولید لپ تاپ های با دوام، قابل اعتماد و با قدرت، امنیت بالا و بهبود بهره وری در قالب راه حل هایی است که شرکت لنوو برای کسب و کارهای کوچک آنها را مورد توجه قرار داده است.
 طراحی و تولید لپ تاپ های سری V و همچنین لپ تاپ هایEdge   Thinkpad از جمله این لپ تاپ ها می باشند که علاوه بر سادگی در نوع طراحی، از استحکام و ویژگی های خاصی بهره مند شده اند. این دسته از لپ تاپ ها علاوه بر مشخصات خوب نرم افزاری از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب هستند و همین موضوع باعث شده است تا کاربران زیادی جذب این محصولات قدرتمند شوند.
 

 لپ تاپ لنوو مدل V510

 
 معرفی لپ تاپ لنوو سری V
 لپ تاپ های سری V شرکت لنوو از خانواده Essential محسوب می شوند که بیشتر برای شرکت ها و تجارت های کوچک طراحی و تولید می شوند. قیمت لپ تاپ لنوو خانواده Essential در کنار مشخصات فنی بسیار خوب این لپ تاپ ها آنها را به گزینه های مناسبی برای کاربران تبدیل کرده است. 
 ترکیبی از ویژگی های امنیتی و بهره وری، طراحی ساده و با دوام، فناوری قدرتمند و طول عمر طولانی باتری، ویژگی های برتری هستند که معرف لپ تاپ های سری V شرکت لنوو است.
 در حال حاضر دو لپ تاپ معروف این سری یعنی لپ تاپ لنوو مدل  V 310 و  V 510 که با هدف کارکرد در میان صاحبان کسب و کار به خصوص کسانی که دائم در سفر هستند طراحی و تولید می شوند. همچنین این دسته از لپ تاپ های شرکت لنوو در مصارف خانگی و دانشجویی نیز از استقبال خوبی برخوردار شده است. قدرت، امنیت و سادگی در طراحی، شعار ویژه ای است که لنوو در طراحی سری V به کار گرفته است.
 
 معرفی لپ تاپ سری Thinkpad Edge
 لپ‌تاپ‌ سری ThinkPad لنوو همواره به کیفیت ساخت و دوام بالا معروف هستند. لپ تاپ لنوو مدل Edge E531 نیز در همین دسته قرار می گیرد و با وجود کارایی مناسب خود از هزینه‌ نسبتا پایینی برخوردار شده است. این لپ تاپ از کیفیت ساخت بالایی بهره مند شده و در مقابل ضربه و خمش مقاومت خوبی دارد و مناسب کاربرانی است که در محیط های سخت کاری از لپ تاپ استفاده می کنند. صفحه‌نمایش مات، پورت‌ها و اتصالات کامل، کیبورد و تاچ‌پد با کیفیت و طراحی عالی از نکات مثبت این محصول به شمار می‌روند و همانند سری V لنوو با پردازنده هایی متفاوت تولید می شوند.
  

 لپ تاپ V510 لنوو

 
 در میان سه محصول معرفی شده بالا، لپ تاپ Lenovo V 510 از ویژگی های بارزتری همچون ارتقای کیفیت لولاها، نسل جدید پردازنده،کیفیت تصویر صفحه نمایش و بهبود عملکرد باتری بهره مند شده است که در ذیل به برخی از آنها اشاره شده است.
 
 ارتقای کیفیت لولا در  V 510
 استفاده از لولاهای مخصوص در ساخت و طراحی سری V لنوو، این دسته از لپ تاپ های این شرکت آمریکایی-چینی را نسبت به سایر مدل ها تا حدودی متمایز کرده است؛ به گونه ای که صفحه نمایش آنها قادر است همانند برخی از مدل های تبلت های هیبریدی 11 و 13 اینچی، تا 180 درجه بچرخند و در راستای کیبورد بر روی یک سطح صاف قرار گیرند.
 کیفیت لولاهای لپ تاپ Lenovo V 510 نسبت به سری قبلی خود یعنی V 310، بهبود یافته و در ساخت آنها از آلیاژ روی استفاده شده است که باعث مقاومت هر چه بیشتر بین صفحه نمایش و بدنه لپ تاپ می شود.

   

لپ تاپ لنوو V510

 
 ارتقا خط تولید لپ تاپ   V510 با پردازنده Kaby Lake
 لپ تاپ لنوو  V 310 در دو مدل 14 و 15 اینچی و با مشخصات تقریبا مشابه ساخته می شود و در دسترس عموم قرار می گیرد. مدل 15 اینچی این لپ تاپ با یک باتری دوگانه و گزینه های ذخیره سازی دوگانه پیکربندی می شود. نسل جدید این لپ تاپ به نسل ششم پردازنده های اینتل مجهز شده است. لپ تاپ Thinkpad Edge E531 نیز قدرت پردازشی نسبتا رضایت‌بخشی را ارائه می کند، اما در انجام محاسبات سنگین مانند ویرایش فیلم و برنامه‌های سه‌بعدی و اجرای بازی های رایانه ای سنگین به خوبی انتظارات شما را برآورده نمی کند. این در حالی است که لپتاپ Lenovo V 510 از نسل هفتم پردازنده های اینتل موسوم به کبی لیک بهره می برد و از فرکانس بالاتری در عملکرد برخوردار شده است. استفاده از فناوری های HyperThreading و فرآیند 14 نانومتری در ساخت پردازنده های نسل هفتم اینتل باعث شده است تا ولتاژ بیشتری به دستگاه اعمال گردد تا حتی به فرکانس های بالاتر نیز در آن دست یافت. همچنین بهره وری بیشتر پردازنده در انجام کارهای سنگین از دیگر مزایای نسل جدید پردازنده های نسل هفتم شرکت اینتل است که به خوبی در V510 رعایت شده است.
  

 لپ تاپ لنوو  سری V510

 
 افزایش طول عمر باتری لپ تاپ Lenovo V510
 یکی دیگر از ویژگی های برتر لپ تاپ V510 بهبود عملکرد مدت زمان شارژدهی آن نسبت به دو مدل دیگر است که این میزان نزدیک به دو برابر است. به گفته لنوو این محصول قادر است به مدت 12 ساعت روشن بماند و برای مسافرت های کاری کاملا مناسب به نظر می رسد.

 
   

 لپ تاپ لنوو  سری V وEdge  Thinkpad با هدف راندمان بالا برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ و حتی کاربران خانگی طراحی می شوند. به علت صنعتی بودن این لپ تاپ ها، نباید انتظار زیادی برای طراحی مدرن از آنها داشته باشید، اما دارای ویژگی های خاصی هستند که در سایر لپ تاپ ها کمتر مشاهده می شوند. با داشتن هر یک از این محصولات قدرتمند و نسبتا ارزان قیمت، شما به راحتی می توانید تمایز را احساس کنید و از یک لپ تاپ مهندسی بهره کامل را ببرید.
 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.