فوجیتسو با استفاده از آرایه های نوارهای مغناطیسی ETERNUS LT میزان ظرفیت ذخیره سازی را به دو برابر افزایش می دهد

فوجیتسو با استفاده از آرایه های نوارهای مغناطیسی ETERNUS LT  میزان ظرفیت ذخیره سازی را به دو برابر افزایش می دهد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فوجیتسو امروز اعلام کرد ETERNUS LT Tape Libraries میزان سرعت و ظرفیت بازیابی اطلاعات از پشتیبان ها و یا آرشیو ها را به حداکثر رسانده و به لطف فناوری استاندارد شده Tape-Open، LTO-6 آنرا با بهایی بسیار کمتر از استفاده از دیسک ها مهیا می سازد.
 شرکت ها و موسساتی که از رویکردهای ترکیبی استفاده می کردند می توانند همچنان از مزایای نوارهای مغناطیسی لذت ببرند. استفاده از این نوارها به عنوان رسانه ذخیره سازی آفلاین ، اغلب امن تر بوده و بنابراین امکان آلوده ساختن اطلاعات توسط ویروس ها و تروجان ها وجود ندارد. علاوه بر این آن ها در برابر خرابی ها نسبت به آرایه های ذخیره سازی مقاوم ترند. 
 

 

 
 با نبود هیچگونه هیچ نوع محدودیتی در میزان ذخیره سازی داده ها  برای تمامی ساختارها، نوارهای مغناطیسی معمولا انتخاب بسیار منعطف تری برای شرکت ها و سازمان های کوچک به شمار می روند.
 نوارهای مغناطیسی ETERNUS LT از قابلیت مقیاس  پذیری و اطمینان بسیار بالایی برخوردارند.با ویژگی هایی چون  خودکار بودن، سادگی و با امکان انجام از راه دور عملیات ،  می توان بدون هیچگونه مهارت خاصی از آن ها بهره گرفت. درایوهای LTO-6 می توانند تا 2.5 ترا بایت داده معمولی و تا 6.25 ترابایت داده فشرده را در خود نگاهداری کنند. در مقایسه به نسل پیشین یعنی درایوهای LTO-5 ، فناوری جدید LTO-6 می تواند ظرفیتی دو برابر بیشتر و تا چهل درصد عملکرد بهتری عرضه کند.
  

 

 
 قیمت و زمان عرضه
 آرایه های نوارهای مغناطیسی Fujitsu ETERNUS LT S2 در سرتاسر دنیا در دسترس هستند.  قیمت های آن ها بر اساس منطقه ای که در آن هستید و همین طور پیکربندی انتخاب شده متفاوت خواهند بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.