فوجیتسو از 30 محصول جدید ویندوزی خود رونمایی می‌کند

فوجیتسو از 30 محصول جدید ویندوزی خود رونمایی می‌کند
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقامات شرکت فوجیتسو اعلام کردند که به زودی 30 مدل از محصولات جدید رایانه‌ای خود را در میان 15 سری عرضه خواهند کرد. تمامی این محصولات به Windows 10 Creators Update مجهز هستند که آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز 10 به حساب می‌آید. این مدل‌های جدید در اواسط ماه آگوست در کشور ژاپن و در نسخه‌های مختلف رایانه‌های شرکتی، Workstation و تبلت عرضه خواهند شد.
 در میان 30 محصول جدید، شرکت فوجیتسو 5 محصول از خانواده Fujitsu Desktop ESPRIMO را ارائه خواهد کرد که در خانواده رایانه‌های رومیزی این شرکت قرار دارند، از جمله دستگاه ESPRIMO K557/R که علاوه بر طراحی جدید خود از یک صفحه نمایش کریستال مایع ساخته شده است.
 همچنین در مدل‌های ارائه شده ایستگاه‌های کاری از خانواده Fujitsu Workstation CELSIUS، این شرکت ژاپنی شش مدل زیبا از جمله مدل CELSIUS W570 را ارائه خواهد کرد که نسبت به محصولات قبلی از طراحی کوچک و جمع و جوری برخوردار شده است.
 در ارتباط با خانواده پر فروش و محبوب لایف‌بوک‌های فوجیتسو، این شرکت دوازده مدل را عرضه خواهد کرد. همچنین قرار است از هفت مدل تبلت ویندوزی جدید ARROWS رونمایی شود. در میان آنها سه مدل وجود دارد که از طراحی بدنه نازک و سبک برخوردار شده‌اند و برای حمل و نقل بسیار مناسب هستند.

   

محصولات فوجیتسو

 
 در حقیقت فوجیتسو این محصولات را برای حمایت از افرادی طراحی کرده است که دائم در حال حرکت هستند و موضوع حمل و نقل وسایل دیجیتالی برای آنها مهم است. علاوه بر این، این تبلت‌های جدید از لحاظ قیمتی 25 درصد پایین‌تر از مدل‌های مشابه قبلی هستند و به نظر می‌رسد با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شوند.
 همچنین، در میان محصولات جدید، فوجیتسو محصولاتی را ارائه می‌دهد که با سیستم عامل‌های قدیمی‌تر ویندوز 7 و ویندوز 8.1 به خوبی کار می‌کنند. گروه مهندسی فوجیتسو با گسترش قابلیت‌های طراحی و ساخت در خطوط مختلف تولید محصولات خود، همواره از مشتریان خود در صنایع مختلف حمایت می‌کند.
 در ذیل چند ویژگی برتر از این محصولات جدید را مشاهده خواهید کرد:

   

     

  1. ESPRIMO K557 / R؛ طراحی آسان همراه با صفحه نمایش کریستال مایع
  2.  

 خانواده ESPRIMO فوجیتسو دارای رایانه‌های رومیزی است که در حال حاضر جدیدترین مدل آن ESPRIMO K557 / R نام دارد. طراحی شاسی بدنه آن نسبت به مدل‌های قبلی به‌روز شده و صفحه نمایش این دستگاه از کریستال مایع ساخته شده است.
 نمایشگر IPS این دستگاه در اندازه‌های مختلف 19.5 تا 23.8 اینچ می‌باشد و از آنجا که صفحه نمایش به داخل بدنه رایانه ساخته شده، در مقایسه با مدل‌های قبلی با صفحه نمایش کریستال مایع جداگانه، فضای دسکتاپ آن حدود 30 درصد فضای کمتری را اشغال می‌کند و به مشتریان اجازه می‌دهد تا به طور موثر از یک منطقه محدودتری استفاده کنند.
  

محصول ویندوزی فوجیتسو

 
 
 صفحه نمایش این دستگاه قابلیت چرخیده شدن تا 340 درجه را داراست و این امر برای استفاده در فروشگاه‌ها بسیار ایده‌آل است. همچنین با استفاده از گزینه سفارشی کردن صفحه کلید و ماوس ضد باکتری، می‌توان این دستگاه را در موسسات پزشکی و مراکز عمومی مورد استفاده قرار داد.
   

     

  1. CELSIUS W570؛ یک مدل مفهومی کوچک با قابلیت‌های پیشرفته‌تر
  2.  

 این دستگاه که در خانواده CELSIUS قرار دارد، به یک پردازنده Xeon processor E3-1200 v6/E3-1200 v5 شرکت اینتل مجهز شده است. همچنین با استفاده از کارت گرافیک NVIDIA Quadro P4000 می‌توان برنامه‌های شبیه سازی را در این دستگاه به آسانی اجرا کرد. علاوه بر این، حجم فضای این دستگاه نسبت به مدل قبلی با 30 درصد کاهش روبرو شده است.
   

     

  1. خطوط پیشرفته لایف‌بوک و تبلت‌هایARROWS ؛ مدل‌های پشتیبانی از راه دور
  2.  

 لپ‌تاپ‌های لایف‌بوک و مدل‌های جدید تبلت خانوادهARROWS ، همگی به آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز 10 (Creators Update) مجهز می‌باشند. سه مدل LIFEBOOK P727/R، LIFEBOOK U937/R و تبلت ARROWS Tab R727/R، نزدیک به 25 درصد نسبت به مدل‌های پیشین ارزانتر شده‌اند و امکان پشتیبانی از راه دور را برای کاربر فراهم می‌کنند.
 لازم به ذکر است به محض انتشار این محصولات جدید در بازار، سایر مشخصات و ویژگی‌های بارز آنها در خبرهای بعدی اطلاع رسانی خواهند شد.
  
 
  

 
 
 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.