خوشامدگویی به چهار عضو جدید خانواده یوگای لنوو

خوشامدگویی به چهار عضو جدید خانواده یوگای لنوو
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لنوو با رونمایی از چهار لپ تاپ جدید، به جایگاه خود در گروه PC قدرت می بخشد. این شرکت شناخته شده در عرصه PC، پس از کسب موفقیت های بسیار در زمینه ی اسمارت فون های بودجه ای و مقرون به صرفه، اینک با ارائه ی لپ تاپ های جدید متناسب با نیازها و بودجه های مختلف، به هسته ی سرمایه گذاری شده خود بازگشته است. این چهار مدل در سری موفق یوگای لنوو قرار می گیرند و نام های Yoga 300، Yoga 500، Yoga 3 (14) و Yoga 3 Pro دارند. لپ تاپ های سری یوگا که به انعطاف پذیری معروف اند، در میان مصرف کنندگان جذابیت بیشتری را ایجاد کرده اند.
   

چهار عضو جدید خانواده یوگای لنوو

 
 Yoga 300 با نمایشگر 11.6 اینچی PC کانورتیبلی است که می تواند به عنوان لپ تاپ، تبلت، استند و همچنین تنت کاربرد داشته باشد. این دستگاه از پردازشگر Intel Bay Trail بهره می برد و از دیگر ویژگی های آن می توان به Windows 8.1 و پورت های USB 2.0، USB 3.0، کارت خوان SD، پورت HDMI و جک کمبو صدا اشاره کرد. Yoga 500 از بسیاری جهات شبیه Yoga 300 است البته در زیر پوسته ی خود خصوصیات برتری نیز دارد. این محصول با پردازشگر Intel core i7 و نمایشگر 14 اینچی مناسب بازی است و به خاطر قابلیت 360 درجه چرخش، در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه نمایش آن دارای رزولوشن Full HD و تاچ 10 انگشتی می باشد و به کیبورد backlit Accutype مجهز است.
   

 حال به سراغ لپ تاپ های رده بالای این سری می رویم. Yoga 3 14 اینچی نمایشگری Full HD، پردازشگری از نسل پنجم Intel i7، سیستم عامل Windows 8.1، 500GB SSHD و تا 8GB رم دارد. در حالی که Yoga 3 Pro دستگاهی رده بالا با پردازشگر Intel Core M-70، تا 8 گیگابایت رم ، 512 گیگابایت SSD و صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی QHD می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.