خدمات گسترده ی نوین فوجیتسو در زمینه ی ارتباطات

خدمات گسترده ی نوین فوجیتسو در زمینه ی ارتباطات
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت فوجیتسو به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان در عصر دیجیتال، با ارائه ی چارچوب نرم افزاری  MetaArcخدمات نوین و گسترده ای را در زمینه ی ارتباطات ارائه داده است که با اتصال به انواع لوازم الکترونیکی و استخراج داده ها امکانات ارزشمندی را برای کاربران فراهم آورده است.
 این روزها، فوجیتسو با جدیت روی فناوری دیجیتال سرمایه گذاری می کند تا بتواند خدمات دیجیتال خود را  در چارچوب MetaArc ارائه دهد. به علاوه این  شرکت با ترکیب تجربه ی طولانی مدت خود در تولید و ارائه ی سیستم های قابل اطمینان و پیشرفت تخصصی در فناوریهای دیجیتال، مجموعه ای از کالاها و خدمات فناوری اطلاعات هیبریدی را به بازار عرضه کرده است . سیستم امنیتی پیشرفته ی فوجیتسو، طیف گسترده ای از خدمات دیجیتال و فناوری اطلاعات هیبریدی (Hybrid IT ) را به منظور رونق بخشیدن به  کسب و کار دیجیتالی کاربران فراهم کرده است.
  
 

یکپارچه سازی اطلاعات

 
 ویژگیهای چارچوب MetaArc
 
 یکپارچه سازی اطلاعات
 با به کارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین منابع در زمینه ی  بازرگانی و کسب و کار، فوجیتسو، خدمات یکپارچه سازی end to end  را از برنامه ریزی تا عمل، به کاربران ارائه می دهد.
 راهکارهای نوین فوجیتسو در زمینه ی تلفن همراه به توانمندسازی و افزایش بهره وری افراد در هر زمان و هر کجا کمک میکند. کاربران می توانند روی دسکتاپ، لپ تاپ و کلیه ی لوازم هوشمند خود با برخورداری از امنیت کافی به کلیه ی داده ها و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
  

 امنیت سایبری

 
 IoT and Hyperconnected Business
 IoT یک عامل اساسی چند رسانه ای برای کسب و کار نسل آینده و یک اصل کلیدی در تحولات دیجیتال و نوآوری کسب و کار می باشد.
 هدف فوجیتسو ایجاد محیطی مناسب، برای پشتیبانی از نوآوری در زمینه ی اثبات شده ی IoT است که انتقالهای دیجیتال را با راهکارها و خدمات  IoT  برای شرکتهای در حال توسعه ایجاد می کند.
  

 IoT and Hyperconnected Business

 
 امنیت سایبری
 فوجیتسو با ایجاد چارچوب MetaArc  به مدیران و سازمانها این امکان را میدهد تا امنیت اطلاعات و خط مشی خود تداوم بخشند و در راستای استراتژی کسب و کار خود انعطاف پذیری لازم را در کسب و  کارشان ایجاد کنند.
 به طور کلی فوجیتسو یک شبکه ی هوشمند معماری و محاسباتی در راستای تکنولوژی ICT نسل آینده است که قصد دارد در آینده ای نه چندان دور محصولاتی را که با این معماری در زمینه های مختلف مطابقت دارند را به بازار عرضه کند.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.