با دستبند هوشمند یونیوو UN130 از خود مراقبت کنید

با دستبند هوشمند یونیوو UN130 از خود مراقبت کنید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستبند هوشمند یونیوو UN130 یک دستبند خوش قیمت، زیبا و با امکانات متنوع است که می تواند گزارش بسیار دقیقی از فعالیت های روزانه و شمارنده ضربان قلب را در اختیار کاربران قرار می دهد. استفاده از دستبندهای هوشمند سلامتی در سال های اخیر به شدت رواج پیدا کرده و کاربران به بررسی میزان فعالیت روزانه و ضربان قلب خود اهمیت فراوانی می دهند.

با دستبند هوشمند یونیوو مدل UN130 از خود مراقبت کنید

دستبند هوشمند یونیوو UN130 با تجهیز به امکاناتی مانند سنسور های متعدد از جمله شمارنده ضربان قلب، شمارنده تعداد قدم های پیمایش شده، ارائه گزارش دقیق از فعالیت روزانه به عنوان یک گجت مهم، به همراه همیشگی شما تبدیل می شود. این دستبند زیبا که از طراحی ظاهری جذابی بهره می برد، دارای گواهینامه IP67 به نشانه ضد آب بودن است. با برخورداری از تاییدیه ذکر شده، دستبند هوشمند یونیوو می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب به فعالیت بپردازد. بند سیلیکونی این محصول در رنگ های متنوع و زیبا، به شما اجازه می دهد تا در تمامی ساعت شبانه روز و بدون احساس ناخوشایند از آن استفاده کنید.

با دستبند هوشمند یونیوو مدل UN130 از خود مراقبت کنید

به این ترتیب در صورتی که زیر باران بهاری غافلگیر شدید، نباید نگران محافظت از دستبند سلامتی شوید. با توجه به پردازنده ساخت کمپانی Nordic، تمامی فرامین و دستورات شما در سریع ترین زمان ممکن پردازش شده و می توانید نتیجه آنها را مشاهده کنید. اعلانات مهم از جمله فعالیت ورزشی روزانه، ضربان قلب، ساعت و تاریخ، تماس های دریافتی و از دست رفته، پیامک، کالری مصرف شده، مسافت طی شده، شمارش قدم ها، کنترل دوربین گوشی هوشمند و اعلان پیام های دریافتی از شبکه های اجتماعی روی صفحه نمایش 0.96 اینچی از نوع TFT LCD به نمایش در می آیند.

با دستبند هوشمند یونیوو مدل UN130 از خود مراقبت کنید

باتری 70 میلی آمپری به کار رفته در دستبند هوشمند یونیوو مدل UN130 می تواند به مدت 7 روز در حالت استندبای به فعالیت بپردازد و در مدت 2 ساعت با استفاده از کابل Micro USB شارژ می شود. اتصال میان دستبند هوشمند و گوشی هوشمند با استفاده از فناوری بلوتوث انجام می شود و با نصب نرم افزار اختصاصی می توانید گزارش فعالیت های خود را روی گوشی مشاهده کنید. این دستبند دارای بند سیلیکونی قابل شست و شو با گوشی های دارای سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و iOS 7 به بالا سازگار است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.