استفاده از نسل هفتم پردازنده های AMD در لپ تاپ های لنوو

استفاده از نسل هفتم پردازنده های AMD در لپ تاپ های لنوو
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپ تاپ های لنوو به نسل هفتم پردازنده های AMD مجهز می شوند

 شرکت AMD به طور رسمی از مجهزشدن رایانه و لپ تاپ های لنوو به نسل هفتم پردازنده های Pro APU پرده برداری کرد. این قطعات با هدف کاربرد در حوزه کسب و کار طراحی شده اند و مزایایی مانند افزایش امنیت و افزایش بهره وری انرژی را ارائه می کنند.
 در میان اولین سیستم های لنوو که به پردازنده های AMD Pro APU مجهز شده اند، می توان به  تینک سنتر مدل M715 Tiny اشاره کرد. این دسکتاپ رومیزی با وجود کوچک بودن در اندازه، به نسل هفتم از پردازنده های AMD مجهز شده است. این سیستم خاص ظاهرا 94 درصد کوچکتر از یک دسکتاپ رومیزی سنتی است و به طور بالقوه می تواند یکی از ویژگی های بسیار جذاب برای مشتریان شرکت های خاص به حساب آید. گزینه های مختلفی برای نحوه نصب اینگونه سیستم ها در جاهای مختلف به کار می رود، از جمله نصب آنها در زیر یک میز، به دیوار، و یا حتی در پشت یک مانیتور.
 نسل هفتم پردازنده های AMD، برای سیستم هایی به شکل کوچک طراحی شده اند. همانطور که در بالا مشاهده می کنید M715 با عملکردی قوی و کارآمد، نمونه بارزی از دستگاه هایی است که از این نوع پردازنده ها استفاده می کنند.
  

 استفاده از نسل جدید پردازنده های AMD در لپ تاپ لنوو

 
 شرکت لنوو همچنین در دو لپ تاپ جدید خود از نسل هفتم پردازنده های AMD استفاده کرده است.لپ تاپ لنوو مدل  ThinkPad E475 و لپ تاپ لنوو ThinkPad E575 سری جدید تینک پدهای لنوو هستند که هر دو به گرافیک AMD Radeon R5 M430 مجهز شده اند. این دو لپ تاپ از ویژگی های سازمان-گرایی مانند بهبود پشتیبانی از سیستم صوتی VOIP و ارائه کیفیت بالای میکروفن برای کمک به تسهیل ویدئو کنفرانس بهره مند شده اند. E475 و E575 مخصوص کاربرانی است که همواره در حال حرکت هستند. ضخامت آن کمتر از یک اینچ است و 4.1 پوند وزن دارد.
 جیم آندرسون، معاون ارشد گروه محاسباتی و گرافیکی شرکت AMD می گوید: “استفاده از نسل هفتم پردازنده های AMD در لپ تاپ  های جدید لنوو، برای بهینه سازی در حوزه کسب و کار و ارائه افزایش عملکرد محاسباتی و گرافیکی طراحی شده اند. سیستم های جدید لنوو در سطوح بالایی ساخته می شوند و انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده می کنند.
 وی در ادامه افزود: “ما در این همکاری با شرکت لنوو بسیار هیجان زده هستیم و خوشحالیم که توانستیم نسل جدید پردازنده های خود را در رایانه و لپ تاپ های جدید این شرکت به کار ببریم. این فناوری به سود شرکت ها و کسب و کارهای حرفه ای در سراسر جهان خواهد بود.”
 گفته می شود M715 در 31 اکتبر در دسترس خواهد بود. همچنین لپ تاپ های ThinkPad E475 و E575 در 7 نوامبر در دسترس عموم قرار می گیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.