آشنایی با محصولات سازمانی ساخت ایران شرکت بهین تکنولوژی

آشنایی با محصولات سازمانی ساخت ایران شرکت بهین تکنولوژی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی فعالیت خود در حوزه فناوری و سخت افزار را از سال ۱۳۷۱ آغاز کرد و اکنون بیست و هشت سال از تاسیس این مجموعه می گذرد. روند فعالیت شرکت به گونه ای پیش رفته که تولید محصولات در داخل کشور، همواره به عنوان یک هدف بزرگ در نظر گرفته شده و در نهایت نیز با تاسیس کارخانه بهین در شهرک صنعتی عباس آباد، محصولات متنوعی با نام تجاری Univo از خط تولید خارج شدند. با توجه به اینکه هدف اصلی شرکت بهین تکنولوژی، تولید محصول برای کاربران ایرانی بوده و این پروسه نیز داخل کشور انجام شده، تمام نیاز های آنها لحاظ شده است.

یونیوو همیشه پیشرو

طیف وسیعی از محصولات شرکت بهین برای کاربرد سازمانی و اداری طراحی می شوند و از این رو پارامتر های مورد نیاز برای این دسته کاربری مورد توجه قرار گرفته اند. محصولات سازمانی بهین تکنولوژی شامل مینی پی سی، آل این وان، زیرو کلاینت و مانیتور با نام تجاری Univo می شود که علاوه بر کاربرد ذکر شده، برای کاربران خانگی نیز مناسب هستند. در سال ۱۳۹۹ و برای سهولت کاربران در خرید محصولات، شرکت بهین اقدام به تجهیز کامل محصولاتی مانند مینی پی سی و آل این وان در کانفیگ های سخت افزاری متنوع کرده تا امکان خرید یک مجموعه کامل به همراه گارانتی فراهم شود.

آشنایی با محصولات سازمانی ساخت ایران شرکت بهین تکنولوژی

طراحی مدرن، امکانات متنوع، پورت های مورد نیاز مانند پورت COM برای کاربرد سازمانی و سخت افزار به روز از مهم ترین ویژگی های محصولات سازمانی بهین تکنولوژی به شمار می روند.
سخت افزار مورد نیاز کاربران سازمانی در ایران بسیار تخصصی بوده و ارائه تمام خواسته ها نیازمند سخت افزار اختصاصی است. شرکت بهین تکنولوژی با افتخار اعلام می دارد که در سال های اخیر با سازمان های سرشناس داخلی برای تجهیز بخش های مختلف همکاری داشته و این همکاری همچنان ادامه دارد. بخش خدمات پس از فروش بهین تمام تلاش خود را برای رضایت مندی کاربران به کار می گیرد تا مشکلات احتمالی در سریع ترین زمان ممکن برطرف شوند.

بر اساس اهداف بلند مدت مدیران شرکت بهین تکنولوژی، این مجموعه قصد دارد تا در سال ۱۴۰۴ به جایگاه نخست خدمات و محصولات IT مطابق با آخرین فناوری روز جهان دست یابد تا به این صورت استاندارد جدیدی را در میان شرکت های داخلی پیاده سازی کند. به این ترتیب دستیابی به فناوری های نوین و تولید محصولات جدید در دستور کار شرکت بهین تکنولوژی قرار گرفته است.


برای اطلاع بیشتر در ارتباط با محصولات سازمانی بهین تکنولوژی مثل مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و زیرو کلاینت از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با شماره ۸۸۱۷۷۸۹۵ تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.
اینستاگرام ما رو دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.